Başlıklar, afişler ve televizyon reklamlarıyla dolu bir dünya... Siyasi pazarlama, günümüz demokrasilerinde vazgeçilmez bir unsur haline geldi. Ancak, bu pazarlama taktikleri demokratik sürecin kalbine mi hitap ediyor yoksa ruhunu mu aşındırıyor, işte asıl mesele bu.
Sevgili okuyucularım merhaba. Bugün sizlere iş hayatlarımızda hepimizin bizzat yaşadığı ya da çevremizde şahit olduğu ve "modası" hiç geçmeyecek bir konuya değinmek istiyorum: Rekabet!
Günümüzde, yaşamın amacını ve anlamını keşfetme arayışı, felsefi düşüncelerin merkezinde duruyor. İki önemli yaklaşım, hedonizm ve haz teorisi ile sadeleşmiş bir yaşam felsefesi, Einstein'ın dinginlik ve mütevazilik vurgularıyla buluşuyor. Bu iki bakış açısının, yaşamın anlamını sorgulayan bireylere farklı bir pencere açtığını görmek ilginç olacaktır diye düşünmekteyim.