SON DAKİKA
Başarı, ürün değil; duygu satmakla ilgilidir!

Günümüz dünyasında başarı, genellikle bir ürünün ya da hizmetin satış rakamları ile ölçülür. Pazarlama stratejileri, reklam kampanyaları ve satış teknikleri, çoğunlukla somut unsurlar üzerinden şekillenir.

Pazartesi 09 Aralık 2024 02:00
Görünmeyen engeller

Sevgili okuyucularım bu hafta yazımızda iş hayatlarımızda çalıştığımız ortamın huzurunu kaçıran düzen ve işleyişte sorun yaratan görünmeyen engellerden bahsedeceğim.

Pazartesi 02 Aralık 2024 02:00
Kendini ararken

Hayat, bir yolculuktur. Ancak bu yolculuk, hızla akan zaman içinde kaybolmuş hissetmekle başlar.

Pazartesi 25 Kasım 2024 02:00
Çözüm!!!

Krizler, yaşamın kaçınılmaz bir parçasıdır. Beklenmedik olaylar, zorluklar ve belirsizlikler, hem bireyler hem de toplumlar için ciddi tehditler oluşturabilir. Ancak kriz anlarında çoğu zaman ilk içgüdümüz sonuç odaklı düşünmektir; bu da genellikle panik, kaygı ve çaresizlik duygularını beraberinde getirir.

Pazartesi 18 Kasım 2024 02:00
Parazitlerin etkisi altında

Merhaba sevgili okuyucularım. Bu haftaki yazımı ne pazarlama ne e-ticaret konularının hiçbirinden oluşturmadım; çok daha zor olan bir noktaya değinmek istedim. Aslında pazarlama sayesinde hep dile getirdiğim bir husus vardır; müşteri mevzubahis olunca konumuz insan ve en zoru da tam da bu derim her zaman.

Pazartesi 11 Kasım 2024 02:00
Upcycling

Sevgili okurlarım, bu haftaki yazımızda günümüzde sıklıkla duyduğumuz sürdürülebilirlik kavramına bir başka bakış açısını temsil eden bir kavramı açıklamaya çalışacağım.

Pazartesi 04 Kasım 2024 02:00
Yapay zeka ve sektörel denetim

Merhaba sevgili okuyucularım. Bu hafta sizlere geçen hafta içerisinde bir radyoda dinlediğim programda ele alınan konu hakkında ki düşüncelerime yer vermek istiyorum. Konu finansal işlemlerde denetimin yapay zeka tarafından gerçekleştirilebileceği üzerineydi…

Pazartesi 28 Ekim 2024 02:00
Aristoteles'in üçgeni ve pazarlama: Etkili iletişimin temelleri

Pazarlama dünyasında etkili iletişim, bir markanın başarısının anahtarıdır. Aristoteles'in retorik üzerine geliştirdiği üçgen, yani ethos, pathos ve logos, pazarlama stratejilerinin merkezine yerleştirildiğinde, tüketicilerle daha derin bir bağ kurmak ve onları etkilemek mümkün hale gelir. İşte sevgili okuyuculularım bugün sizlere Antik Yunan filozofu Aristotales'in retorik üçgeninin iletişimin temellerinde pazarlamada nasıl bir etkiye sahip olduğundan kısaca bahsedeceğim.

Pazartesi 21 Ekim 2024 02:00