Sevgili okurlarım, bu haftaki yazımızda günümüzde sıklıkla duyduğumuz sürdürülebilirlik kavramına bir başka bakış açısını temsil eden bir kavramı açıklamaya çalışacağım.
Merhaba sevgili okuyucularım. Bu hafta sizlere geçen hafta içerisinde bir radyoda dinlediğim programda ele alınan konu hakkında ki düşüncelerime yer vermek istiyorum. Konu finansal işlemlerde denetimin yapay zeka tarafından gerçekleştirilebileceği üzerineydi…
Pazarlama dünyasında etkili iletişim, bir markanın başarısının anahtarıdır. Aristoteles'in retorik üzerine geliştirdiği üçgen, yani ethos, pathos ve logos, pazarlama stratejilerinin merkezine yerleştirildiğinde, tüketicilerle daha derin bir bağ kurmak ve onları etkilemek mümkün hale gelir. İşte sevgili okuyuculularım bugün sizlere Antik Yunan filozofu Aristotales'in retorik üçgeninin iletişimin temellerinde pazarlamada nasıl bir etkiye sahip olduğundan kısaca bahsedeceğim.
Ceza Almamış İlk Suçtan Daha Cesaret Verici Bir Şey Yoktur, Marquis de Sade.
Son yıllarda küresel ekonomide yaşanan derin dönüşümler, girişimcilik ekosisteminin dinamiklerini köklü bir şekilde değiştirdi.
Sevgili okuyucularım bugün sizlere bir önceki yazımda ele aldığım yeşil e-ticaretin uygulama alanlarında ülkemizden ve dünyadan örnekler vermeye gayret edeceğim.
Sevgili okuyucularım sizlere bu hafta dünyamız geleceğimiz için dönüşümün kaçınılmaz olduğu gerçeğinden yola çıkarak belki de sıkça duyduğunuz ama e ticaret dünyasında yeni yeni telaffuzu artan "yeşil e-ticaret'ten bahsedeceğim.
Sevgili okuyucularım son yıllarda dijital pazarlama dünyasında önemli bir trend haline gelen mikro-influencer'lar bugün ki köşe yazımızın konusunu oluşturmaktadır.