Günümüz iş dünyasında rekabetin her geçen gün daha da arttığı bir ortamda, işletmelerin kendilerini yenileyerek farklılaştırmaları önem kazanmaktadır.
Sevgili okuyucularım merhaba sizlerle bu hafta iş dünyasında iş yapış şekillerinin değişmesinin beklendiği geleceğin artık tam da kapımızın önüne geldiğini belirtir bir konuyu ele almak istiyorum.
Sevgili okuyucularım günümüzde her yerde "Olumlu düşün!", "Her şeyin bir nedeni var!" ya da "Gülümse, hayat güzel!" gibi sloganlarla karşılaşıyoruz.
Sevgili okuyucularım, bu hafta sizlerle hayatlarımızın her alanında büyük önemi olan bir formülü paylaşmak istiyorum: Dayanıklılık = Esneklik + Adaptasyon.
Sevgili okuyucularım bu hafta yazımı maalesef milletçe bizi kahreden üzücü bir olaydan esinlenerek kaleme aldım. Denetimsizlik ve sorumsuzluğu iliklerimize kadar hissettiğimiz bir acı olay daha yaşadık ne yazık ki.
Sevgili okuyucularım bu haftaki yazımda 2024 yılına ilişkin Ticaret Bakanlığı Tüketici Hakem Heyetinin yayınladığı rapordan etkilenerek tüketiciler olarak bizlerin "şikayetlerinin" markalar için ne denli önemli olduğunu ele alacağım.
Sevgili okuyucularım bu hafta ki yazımızda duymaya çok aşina olduğumuz ama sadece "bir işi kurmak" maksadıyla telaffuz ettiğimiz bir kavrama farklı bir bakış açısıyla yaklaşacağız.
Sevgili okuyucularım 2025 yılının ilk yazısına başlamadan önce herkese bilginin ışığı ile aydınlanmış mutluluk ve sağlık dolu yeni bir yıl diliyorum.