Son yıllarda küresel ekonomide yaşanan derin dönüşümler, girişimcilik ekosisteminin dinamiklerini köklü bir şekilde değiştirdi.
Sevgili okuyucularım bugün sizlere bir önceki yazımda ele aldığım yeşil e-ticaretin uygulama alanlarında ülkemizden ve dünyadan örnekler vermeye gayret edeceğim.
Sevgili okuyucularım sizlere bu hafta dünyamız geleceğimiz için dönüşümün kaçınılmaz olduğu gerçeğinden yola çıkarak belki de sıkça duyduğunuz ama e ticaret dünyasında yeni yeni telaffuzu artan "yeşil e-ticaret'ten bahsedeceğim.
Sevgili okuyucularım son yıllarda dijital pazarlama dünyasında önemli bir trend haline gelen mikro-influencer'lar bugün ki köşe yazımızın konusunu oluşturmaktadır.
Merhaba sevgili okuyucularım, bu hafta ki yazımızda aslında hayatımızın her alanında zaman zaman belki de sıklıkla boğuluyormuş gibi hissettiren bir konuya değineceğim; artık çok da aşina olduğumuz bir kavram "tükenmişlik sendromu".
Günümüzde dijital teknolojilerin yaygınlaşmasıyla birlikte, insanların sanal dünyada kendilerini sürekli olarak sergileme eğilimi gösterdiği bir durumla karşı karşıyayız: Dijital Narsizm. Bu kavram, bireylerin çevrimiçi platformlarda sürekli olarak dikkat çekme, beğeni toplama ve kendilerini yüceltme eğilimlerini ifade eder.
Sevgili okuyucularım üniversite tercihlerinin gerçekleştirildiği, evlatlarımızın geleceğinde kıymetli bir adım olan meslek seçimlerini yaptıkları günlerden geçiyoruz.
Son dönemlerde öne çıkan ve ilgi çeken konulardan biri de yapay zeka ile talk show uygulamalarıdır. Hadi gelin bu durumun e-ticaret dünyasına etkisine bakalım.