SON DAKİKA
Aristoteles'in üçgeni ve pazarlama: Etkili iletişimin temelleri

Pazarlama dünyasında etkili iletişim, bir markanın başarısının anahtarıdır. Aristoteles'in retorik üzerine geliştirdiği üçgen, yani ethos, pathos ve logos, pazarlama stratejilerinin merkezine yerleştirildiğinde, tüketicilerle daha derin bir bağ kurmak ve onları etkilemek mümkün hale gelir. İşte sevgili okuyuculularım bugün sizlere Antik Yunan filozofu Aristotales'in retorik üçgeninin iletişimin temellerinde pazarlamada nasıl bir etkiye sahip olduğundan kısaca bahsedeceğim.

Pazartesi 21 Ekim 2024 02:00
Cesaretin yanıltıcı gücü

Ceza Almamış İlk Suçtan Daha Cesaret Verici Bir Şey Yoktur, Marquis de Sade.

Pazartesi 14 Ekim 2024 02:00
Yeni bir dönemin eşiğinde

Son yıllarda küresel ekonomide yaşanan derin dönüşümler, girişimcilik ekosisteminin dinamiklerini köklü bir şekilde değiştirdi.

Pazartesi 07 Ekim 2024 02:00
Yeşil e-Ticaretin uygulama alanları: Sektörel örnekler

Sevgili okuyucularım bugün sizlere bir önceki yazımda ele aldığım yeşil e-ticaretin uygulama alanlarında ülkemizden ve dünyadan örnekler vermeye gayret edeceğim.

Pazar 22 Eylül 2024 09:10
Yeşil e-ticaret: Sürdürülebilir ürünlerle rekabet avantajı

Sevgili okuyucularım sizlere bu hafta dünyamız geleceğimiz için dönüşümün kaçınılmaz olduğu gerçeğinden yola çıkarak belki de sıkça duyduğunuz ama e ticaret dünyasında yeni yeni telaffuzu artan "yeşil e-ticaret'ten bahsedeceğim.

Pazartesi 09 Eylül 2024 02:00
Mikro-Influencer'lar ile pazarlama: Küçük etkileyicilerin büyük gücü

Sevgili okuyucularım son yıllarda dijital pazarlama dünyasında önemli bir trend haline gelen mikro-influencer'lar bugün ki köşe yazımızın konusunu oluşturmaktadır.

Pazartesi 02 Eylül 2024 02:00
Tükeniyor muyuz?

Merhaba sevgili okuyucularım, bu hafta ki yazımızda aslında hayatımızın her alanında zaman zaman belki de sıklıkla boğuluyormuş gibi hissettiren bir konuya değineceğim; artık çok da aşina olduğumuz bir kavram "tükenmişlik sendromu".

Pazartesi 26 Ağustos 2024 02:00
Dijital Narsizm: Sanal dünyada kendi yansımamız

Günümüzde dijital teknolojilerin yaygınlaşmasıyla birlikte, insanların sanal dünyada kendilerini sürekli olarak sergileme eğilimi gösterdiği bir durumla karşı karşıyayız: Dijital Narsizm. Bu kavram, bireylerin çevrimiçi platformlarda sürekli olarak dikkat çekme, beğeni toplama ve kendilerini yüceltme eğilimlerini ifade eder.

Pazartesi 05 Ağustos 2024 02:00