Merhaba sevgili okuyucularım geçen haftadan adres gösterdiğim yazıma gelin başlayalım! Bugün burada son yıllarda "moda" iş alanı, üniversitelerde yeni bir bölüm, para kazanmanın kısa yolu olarak görülen sihirli e-ticaret hakkında birkaç kelam edeceğim.
Bayram öncesinde tüketicilerin bakış açısıyla ele aldığım dijital pazarlama dünyasına bugün bayram sonrası ilk yazımda işletmelerin bakış açısıyla ele almaya gayret edeceğim. Özellikle de bugün ki yazım ile, siz kıymetli okuyucularım arasında, girişimci olanlar varsa onları hedef kitlem olarak belirlediğimi belirtmek isterim.
Sevgili okuyucularım, geçen hafta yazımda değinmiş olduğum ve dijital çağda değişen pazarlama dünyasını bu yazımda ele almaya çalışacağım. Bu dünyanın temel üç tane yapı taşı vardır.
Yukarıdaki ifade ile akademik hayata atıldığım günden beri muhatap oluyorum desem inanın abartmış olmayacağım. Peki nasıl mı?