Sevgili okuyucularım bu hafta yazımı maalesef milletçe bizi kahreden üzücü bir olaydan esinlenerek kaleme aldım. Denetimsizlik ve sorumsuzluğu iliklerimize kadar hissettiğimiz bir acı olay daha yaşadık ne yazık ki.
Sevgili okuyucularım bu haftaki yazımda 2024 yılına ilişkin Ticaret Bakanlığı Tüketici Hakem Heyetinin yayınladığı rapordan etkilenerek tüketiciler olarak bizlerin "şikayetlerinin" markalar için ne denli önemli olduğunu ele alacağım.
Sevgili okuyucularım bu hafta ki yazımızda duymaya çok aşina olduğumuz ama sadece "bir işi kurmak" maksadıyla telaffuz ettiğimiz bir kavrama farklı bir bakış açısıyla yaklaşacağız.
Sevgili okuyucularım 2025 yılının ilk yazısına başlamadan önce herkese bilginin ışığı ile aydınlanmış mutluluk ve sağlık dolu yeni bir yıl diliyorum.
Türk Dil Kurumu (TDK), 2024 yılına ait kavram olarak "kalabalık yalnızlık" terimini seçti.
Bir zamanlar teknoloji dünyasında devrim yaratacak gibi görünen metaverse, belki de son birkaç yılın en çok konuşulan ve en çok merak edilen kavramlarından biri haline gelmişti.
Sevgili okuyucularım liderlik, tarih boyunca hep önemli bir kavram olmuştur. Ancak zaman değiştikçe liderlik anlayışları da dönüşüm geçirmiştir. Bugün, sadece bir şirketin başındaki ya da devletin yönetimindeki liderlerden bahsetmiyoruz.
Günümüz dünyasında başarı, genellikle bir ürünün ya da hizmetin satış rakamları ile ölçülür. Pazarlama stratejileri, reklam kampanyaları ve satış teknikleri, çoğunlukla somut unsurlar üzerinden şekillenir.