Konut tercihlerinde fiyat ve konum hâlâ öncelik taşısa da, sürdürülebilirlik, enerji verimliliği ve çevre duyarlılığı tüketicinin yeni gündem maddeleri arasında hızla yükseliyor.
Bir marka değişmek isterse ne olur? Evet, sevgili okuyucularım bu hafta ele alacağımız konu işte bu kadar basit gibi görünen ama çözümü hiç de o kadar basit olmayan bir konu.
Sevgili okuyucularım sizlere bu hafta ki yazımda dijital dünyanın sunduğu kişiselleştirilmiş deneyimlerin, özgür irademizi nasıl da sorgulattığından kısaca bahsedeceğim.
Sevgili okuyucularım bu hafta size son günlerde akademik literatürden çıkarak günlük terminolojide de sık sık duymaya başladığımız yeni bir kavrama değinmek istiyorum.
Sevgili okuyucularım bu hafta çağımızın sadece dijitalleşme, yapay zeka temelli iş süreçleri kapsamında üreticiler nezdinde bir değişim yaşamadığını, toplumsal ve bireysel anlamda da değişimleri derinden hissettiğimizi vurgulayacağım bir yazı ile karşınızdayım.
Sevgili okuyucularım, bayram tatilinizin sağlıklı ve keyifli geçmesini dilerim. Bu haftaki yazımızda, farkında olmasak da dünya dinamiklerinin, ekonomik, sosyal ve kültürel gelişmelerin psikolojimiz üzerinde önemli etkiler yarattığını göz önünde bulundurarak, e-ticarette müşteri psikolojisine dair küçük bir pencere açacağız.
Sevgili okuyucularım, merhaba. Geçen hafta, bundan sonra daha fazla duyacağımızı düşündüğüm FinTech sektörü üzerine bir yazı yazacağımı belirtmiştim. Bugün, iş dünyasında uzun yıllardır başarıyla faaliyet gösteren, sektördeki deneyimleriyle tanınan ve vizyoner yaklaşımıyla dikkat çeken Coorbiz Genel Müdürü Koray Akhan'ın, FinTech ekosisteminde satış ve müşteri ilişkileri konusundaki görüşlerini sizlerle paylaşacağım.
Günümüz iş dünyasında rekabetin her geçen gün daha da arttığı bir ortamda, işletmelerin kendilerini yenileyerek farklılaştırmaları önem kazanmaktadır.