Dolar $
32.48
%-0.11 -0.03
Euro €
34.72
%-0.72 -0.25
Sterlin £
40.75
%-0.43 -0.17
Çeyrek Altın
3985.41
%-0.17 -6.73
SON DAKİKA
Hibya Haber Ajansı | İŞ DÜNYASI Pazartesi 11 Mart 2024 15:03

L'OREAL GRUP, ETHİSPHERE TARAFINDAN 15. KEZ 'DÜNYANIN EN ETİK ŞİRKETLERİ'NDEN BİRİ SEÇİLDİ

L'Oreal, etik iş uygulama standartlarını tanımlama ve geliştirmede küresel bir lider olan Ethisphere tarafından yapılan kapsamlı değerlendirme sonucunda 15. defa "Dünyanın En Etik Şirketleri" arasında yerini aldı.

L'Oreal Grup, Ethisphere tarafından 15. kez 'Dünyanın En Etik Şirketleri'nden biri seçildi

Ethisphere Strateji Direktörü ve İcra Kurulu Başkanı Erica Salmon Byrne, “Dünyanın En Etik Şirketleri”ni ödüllendirmek her zaman ilham vericidir. Titiz inceleme süreci sayesinde seçilen kuruluşların etik, uyumluluk ve yönetişim uygulamalarını tüm paydaşların yararına olacak şekilde sürekli olarak geliştirmeye kararlı olduklarını görüyoruz. Etik ve dürüstlük kültürlerini yükselten şirketler, meslektaşlarının ve rakiplerinin takip edeceği bir kurumsal vatandaşlık standardı belirliyor. L'Oreal'i bu onura ulaştığı ve güçlü etik anlayışının başarılı işi beraberinde getireceğini gösterdiği için tebrik ederiz” ifadelerini kullandı.

Ethisphere; güçlü etik, uyumluluk ve yönetişim programları aracılığıyla iş bütünlüğüne bağlılık sergileyen kuruluşları öne çıkarmaya devam ediyor. 2024 yılında 20 ülke ve 44 sektörden 136 ödül, sahipleriyle buluştu. Listelenen “2024 Dünyanın En Etik Şirketleri”, Ocak 2019'dan Ocak 2024'e kadar karşılaştırılabilir küresel şirketler endeksinden 12,3 puan daha iyi performans gösterdi.

L'Oreal Grup Hakkında

Dünyanın önde gelen güzellik şirketi L’Oréal Grup, 115 yılı aşkın süredir kendisini tek bir amaca adamıştır: dünya çapındaki tüketicilerinin güzellikle ilgili ihtiyaçlarını yerine getirmek. Varoluş amacı olan dünyayı harekete geçiren güzelliği yaratmak; L’Oreal Grup’un güzelliğe yaklaşımını kapsayıcı, etik, cömert, sosyal ve çevresel sürdürülebilirliğe bağlı olarak tanımlar. L’Oréal Grup, 37 uluslararası markadan oluşan geniş portföyü ve ‘Gelecek için L’Oreal’ programındaki iddialı sürdürülebilirlik taahhütleriyle herkese kalite, etkinlik, güvenlik, samimiyet ve sorumluluk açısından en iyisini sunmak için çalışır. 4.000’den fazla bilim insanı ve 6.400 teknoloji uzmanından oluşan özel bir araştırma ve inovasyon ekibiyle hareket eden L’Oreal Grup, Tekno-Güzellik güç merkezi olmaya odaklanırken, güzelliğin geleceğini yaratmaktadır.

Ethisphere “Dünyanın En Etik Şirketleri” Hakkında

“Dünyanın En Etik Şirketleri®” değerlendirmesi Ethisphere'in, şirketlerin kendi etik kültürlerine ilişkin 240'tan fazla farklı kanıt sunmasını gerektiren kapsamlı bir anket olan tescilli Ethics Quotient’'ine dayanmaktadır. Çevresel, sosyal ve yönetişim (ESG) uygulamaları; etik ve uyumluluk programı; çeşitlilik, eşitlik ve katılım ve güçlü bir değer zincirini destekleyen girişimlerden elde edilen veriler, her yıl başvuru sahibi şirketleri incelemek ve değerlendirmek için binlerce saat harcayan uzmanlar tarafından ileri niteliksel analize tabi tutulur. Bu süreç, farklı sektörlerdeki ve dünya çapındaki kuruluşlardan gerçekten sınıfının en iyisi olan etik ve uyumluluk uygulamalarını yakalamak ve kodlamak için bir işletim çerçevesi görevi görür.

Ethisphere Hakkında

Ethisphere kurumsal markaları güçlendiren, pazarda güven inşa eden ve iş başarısı sağlayan etik iş uygulamaları standartlarını tanımlama ve geliştirme konusunda dünya lideridir. Ethisphere, şirketlerin güçlü etik ve dürüstlük kültürleri oluşturmasına yardımcı olan veri odaklı içgörüler kullanarak temel etik standartlarını ölçme ve tanımlama konusunda derin uzmanlığa sahiptir. Ethisphere, “Dünyanın En Etik Şirketleri®” tanıma programı aracılığıyla üstün başarıyı onurlandırır, sektör uzmanlarından oluşan bir topluluğa İş Etiği Liderlik ittifakı (BELA) sağlar ve Ethisphere Dergisi ile etik alanındaki trendleri ve en iyi uygulamaları sergiler. Ethisphere ayrıca, benzersiz verilerine dayalı veri odaklı değerlendirmeler, rehberlik ve kıyaslama yoluyla iş performansını geliştirir.


ABONE OL

EN ÇOK OKUNANLAR