SON DAKİKA
2025 perakendesine hazır mıyız?

Yıl sonları her zaman bir muhasebe dönemi olmuştur. Hem geçmişe bakar hem de geleceğe dair hayaller kurarız. Ancak perakende sektörü için hayal kurmanın ötesinde, geleceği anlamak ve ona hazırlanmak artık hayati bir gereklilik.

Cumartesi 14 Aralık 2024 02:00
Yılın trendlerine genel bakış

Perakende sektörü, her yıl değişen tüketici alışkanlıkları, teknolojik yenilikler ve sosyal sorumluluk bilinciyle yeniden şekilleniyor.

Cumartesi 07 Aralık 2024 09:55
Satış görüşmelerinde hikâye anlatımı

Bir ürünün ya da hizmetin özelliklerini anlatmak önemlidir, ama müşterinizin aklında kalacak olan şey nedir? Tabii ki, sağlam bir hikâye! Hikâye anlatımı, satış görüşmelerinde fark yaratmanın en güçlü yollarından biridir.

Pazar 01 Aralık 2024 02:00
Metaverse: Yeni nesil perakendenin kapıları aralanıyor

Düşünün, bir alışveriş merkezine gidiyorsunuz ama bu kez sokaklar yerine bir VR gözlük veya bilgisayar ekranının arkasındasınız.

Cumartesi 23 Kasım 2024 02:00
Dijital dönüşüm rüzgarında e-ticaretin yükselişi

Son yıllarda hızla değişen tüketici davranışları, dijital dönüşümün etkisiyle beraber e-ticaret sektöründe köklü bir değişime yol açtı. Pandemi ile birlikte daha da ivme kazanan e-ticaret, günümüzde artık sadece büyük şehirlerde değil, ülkenin dört bir yanında ulaşılabilir hale gelmiş durumda. Peki, bu değişim rüzgarının getirdiği yeni trendler neler?

Cumartesi 16 Kasım 2024 02:00
Türkiye'de perakende sektörünün gücü ve geleceği

Türkiye'de perakende sektörü, ekonomimizin can damarı niteliğindedir. İstihdamdan vergi gelirlerine, tüketici alışkanlıklarından dijital dönüşüme kadar birçok alanda belirleyici bir rol oynayan bu sektör, toplumsal yaşamın önemli bir parçasıdır.

Cumartesi 09 Kasım 2024 02:00
Satışın dinamikleri, B2C ve B2B varyasyonlarını keşfetmek

Ticaretin en temel yapı taşlarının başında kuşkusuz satış sanatı gelmektedir. Mal ve hizmet alışverişini körükler, ekonomileri yönlendirir ve pazarları şekillendirir.

Cumartesi 02 Kasım 2024 02:00
Pazarlama ve satış süreçlerinin satır araları

İş dünyasında ortak bir hedefe ulaşmak pazarlama ve satış arasındaki uyumlu iş birliğine bağlıdır. Pazarlama ve satış sıklıkla birbirinin yerine kullanılsa da birbirinden bağımsız rolleri ve hedefleri olan iki farklı disiplindir. Satış ve pazarlama işletmelerin kaynaklarını etkili bir şekilde tahsis etmesi, stratejiler geliştirmesi ve performansı optimize etmesi açısından çok önemlidir.

Cumartesi 26 Ekim 2024 02:00
ajet 160x600