Dolar $
32.32
%-0.17 -0.05
Euro €
34.83
%0.23 0.08
Sterlin £
40.63
%-0.22 -0.09
Çeyrek Altın
3900.13
%-0.44 -16.91
SON DAKİKA
Teknoloji Cumartesi 09 Aralık 2023 10:41

MOBİL OYUN SEKTÖRÜNÜN UNİCORN'U OLMAYA KOŞUYORLAR

Bir yıldır Casual ve hybrid casual oyunlar geliştirerek Ekim 2023'ten beri de oyun yayınlayıcı olarak hizmet vermeye başlayan Leke Games, bünyesindeki oyunlara yenilerini ekleyerek mobil oyun sektörünün unicorn'u olma hayaline koşuyor.

Mobil Oyun Sektörünün Unicorn'u Olmaya Koşuyorlar

Tohum yatırım olarak 3 milyon dolarlık sermaye ile kurulan ve mobil oyun sektörüne kalite kazandırmaya odaklanan Leke Games, sadece “en önemli oyunumuz” dediği TDZ özelinde dahi 200 bini geçen oyuncu sayısıyla kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor. Global lansmanın ardından 2024 yılında 10 milyonu aşkın oyuncuya ulaşmaya hazırlanan firma, 20 yıllık teknoloji tecrübesinden aldığı güçle global bir marka olma yolunda ilerliyor. Yakın vadeli hedeflerine TDZ’nin soft launchını tamamlayarak 50 oyun ile anlaşmayı koyan Leke Games, uzun vadeli hedeflerini TDZ'yi global marka değeri olan bir racing oyunu haline getirmek, toplam indirme sayısını 100 milyona çıkarmak olarak belirliyor.

Mobil oyun tasarımını sanata dönüştürüyorlar

Uzun yıllar teknoloji sektöründe birçok ürün geliştirerek deneyimlerini oyun alanına taşıyan Leke Games kurucu ortağı Gökhan Çokkeçeci, yeni bir racing mobil oyun üzerinde çalıştıklarını söylüyor. Çokkeçeci, grafiklerden oynanış hissiyatına kadar her detayda maksimum özene sahip 3A oyunlar arasında yer almak için çalıştıklarını da ifade ediyor.

Mobil oyun geliştirmeyi sanata dönüştürerek stüdyosunda her yaştan oyuncu için yenilikçi-ilgi çekici oyunlar üreten Leke Games, yayıncılık hizmeti tarafına ciddi yatırımlar yapıyor. Yeni stüdyo yatırımı ile kendi bünyesinde “hyper-hybrid casual” oyunlar geliştiren firma, sıradan oyunlar üretmekten kaçınarak üyeleri için daha çeşitli ve zevkli deneyimlerin önünü açıyor.

Mobil oyun sektörünün geleceğinde cloud gaming var

Leke Games Kurucu Ortağı Gökhan Çokkeçeci, pandemiden sonra oyuncular arasındaki etkileşimin arttığı, dijital satışlar ile içerik satın alma alanında büyümeye yaşandığına değiniyor. Çokkeçeci’ye göre teknolojinin cihazlar arası performans dengesini iyileştirmesi sektörde fırsata dönüşürken, 2024 yılında özellikle oyun içi sosyal bağlantıların artması ve cloud gaming gibi yeni trendlerin öne çıkması bekleniyor.

ABONE OL