Dolar $
32.42
%-0.32 -0.1
Euro €
34.96
%-0.34 -0.12
Sterlin £
40.51
%-0.75 -0.3
Çeyrek Altın
4092.28
%0.61 24.65
SON DAKİKA
Mustafa YAŞAR | Kültür - Sanat - Magazin Cumartesi 02 Mart 2024 08:53

ALTIN PUSULA ÖDÜLLERİ'NE BAŞVURULAR İÇİN SON GÜNLER!

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından bu sene 22.'si gerçekleştirilecek "Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri"ne başvurular devam ediyor.

Altın Pusula Ödülleri'ne başvurular için son günler!

Başvuruların11 Mart 2024 Pazartesi gününe kadar www.altinpusula.org sitesinden yapılacağı yarışmada, proje dosyaları ise 14 Nisan 2024 Pazar, gününe kadar online sisteme yüklenecek.

22. Altın Pusula'da büyük ödül, jüri özel ödülü ve kategori ödüllerinin yanı sıra ‘Betûl Mardin Geleceği Şekillendiren Liderler Ödülü’ ve ‘Alâeddin Asna Kurumsal Sorumlulukta Tutarlılık ve Süreklilik Ödülü’ adı altındaki özel ödüller, bu yıl sekizinci kez sahiplerini bulacak. Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı – UNDP iş birliğiyle verilen ‘UNDP Özel Ödülü’ de bu yıl on ikinci defa “sürdürülebilir kalkınmayı” içeren projelerden birine takdim edilecek. TÜHİD – KAGİDER işbirliğiyle verilen ‘TÜHİD - KAGİDER 1e1 Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Ödülü’ de bu yıl yedinci kez takdim edilecek. Ayrıca Business For Goals iş birliğiyle verilen ‘B4G Özel Ödülü’ de Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile uyumlu iş modeline örnek projeye bu yıl dördüncü, TÜHİD – SEDEFED-Sektörel Dernekler Federasyonu iş birliği ile verilecek ‘SEDEFED Özel Ödülü’ de üçüncü kez takdim edilecek.

Genç iletişimciler kategorisine, İletişim Fakültesi'nde okuyan lisans, yüksek lisans öğrencileri ve meslek yüksekokul öğrencileri "Beklenen İstanbul Depremi  Kapsamında Bütünleşik Afet Yönetimi" projeleri ile bireysel veya ekip olarak katılacak.

22. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nin değerlendirileceği 23 kategorinin başlıkları şöyle:

Kurumsal İletişimGündem Yönetimi, Kurum İçi İletişim, Kurumsal Sorumluluk, Pazarlama İletişimi ve Bütünleşik Pazarlama, Kriz İletişimi, Etkinlik YönetimiDijital İletişimEn İyi ve Yaratıcı Uygulama ÖrnekleriSürdürülebilirlik İletişimi, Sivil Toplum Kuruluşları, Kamu KuruluşlarSponsorluk İletişimi, Finansal Ürün, Hizmetler ve Yatırımcı İlişkileriKurumsal Raporlar, Kurumsal Yayınlar,Medya İlişkileri, Uluslararası Proje/Kampanya, Türkiye Markası Ödülü, Cumhuriyetin 100. Yılı İletişim Çalışmaları, Doğal Afetlerde Risk, Kriz ve İletişim YönetimiKategori Dışı Projeler ve Genç İletişimciler.

ABONE OL

EN ÇOK OKUNANLAR