Ülkemizdeki milyonerler

Gazetelerde son günlerde haberlerde hep "ekonomi şöyle kötü, böyle kusurlu hamleler yok dolar aldı başını gidiyor" başlıklarını görüyoruz. Fakat dün önüme gelen bir haber ile biraz bu konuya farklı baktım. Haber şöyle idi: "Türkiye'de hesabı bulunan milyonerlerin hem sayısı hem mevduatı arttı." Geçtiğimiz günlerde yazdığım "Dünya Kaç Para" yazısı oldukça ilginizi çekmişti. Bu hafta da bakalım bizim kaç milyonerimiz var?

aramba 21 Ekim 2020 00:00
Yeni dönem iş dünyası

Sevgili okuyucularım hiç düşündünüz mü İnsanların işle ilişkisi binlerce yıldır nasıl değişti? Yani Pandemi sonrası iş dünyasını konuştuğumuz bu döneme adapte olanlar başaracak olamayanlar batacak mı?

Perembe 15 Ekim 2020 02:10
Birlik olmak lazım

Bazen neden ben ya da böyle dünya olmasın dediğiniz oldu mu? Siz bir iş yapmak için gecenizi gününüzü verirsiniz ama başkaları gelir çomak sokar ve sizi maddi manevi olarak kötü bir hale sokar. Herkes birilerini yenmek ve yık etmek için oynuyor. Eğer siz o kalibrede değilseniz ya yok oluyorsunuz ya da küsüp çekip gidiyorsunuz. Birine inanıyorsunuz ama sahtekar çıkıyor. Anlayamıyorum bir türlü dünyayı. Ülkeler de böyle. Her zaman bir savaş üretip sonra silah satıp ölenler için zerre üzülmeden yaşıyorlar. Hani derler ya " Bana dokunmayan yılan 1000 yıl yaşasın."

Perembe 08 Ekim 2020 02:55
Dünya kaç para

Paylaşamadığımız bu dünya kaç para eder? Ödesek bu pis işlerden kurtulabilir miyiz? Hatırlarsınız Hulki Saner' in hem yazıp hem de yönettiği 1971 yapımı, bir Sadri Alışık filmi vardı. Yanlışlıkla ünlü futbolcuya benzetilen bir adamın hikayesini anlatıyordu. Yanlışlıklar komedisiydi. Tabii çok dinlenen bir de şarkısı vardı:

Perembe 01 Ekim 2020 03:00
Petrol Kuveyt'i bitirdi

Petrol zengini Kuveyt'te nakit bitti! Maaşlar ödenemiyor. Bu haberi görünce insanın aklıma "neye niyet neye kısmet" sözü aklıma geliyor.

Perembe 24 Eyll 2020 02:40
Moodys neler ediyor bize...

Moody's Corporation ülkemizin gündemine güüüm diye düştü. Bugüne kadar verdiği notların en düşüğünü ülkemiz için verdi. Nedir bu Moody's, ne iş yapar, bizi bu kadar sevmeme nedeni nedir?

Perembe 17 Eyll 2020 02:05
Dijital reklam pazarı

Geçen gün yaşı 60 civarında olan bir hanım arkadaşım, bana kendi ürettiği çeşitli ürünleri online olarak sattığını anlattı.

Perembe 10 Eyll 2020 02:10
Ceyla Pazarbaşıoğlu

Geçtiğimiz hafta beni çok fazla sevindiren bir haber aldım. Türk ekonomist Ceyla Pazarbaşıoğlu, IMF'nin Strateji, Politika ve İnceleme Dairesi Başkanı olarak atandı. 23 yıllık IMF kariyeri de bulunan Pazarbaşıoğlu, bir süredir Dünya Bankasında Başkan Yardımcılığı görevini yürütüyordu.

Perembe 03 Eyll 2020 03:50