Ülker Bisküvi’nin(*) Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamaya göre,
şirket bu yılın ilk çeyreğinde 19,6 milyar TL ciroya ulaştı. Aynı dönemde şirketin Türkiye
operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 68,5, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro
içindeki payı yüzde 31,5 oldu. Sürdürülebilirliği iş yapış şeklinin merkezine yerleştiren şirket,
Türkiye ekonomisine istihdamıyla, üretimiyle, ihracatıyla katkı sağlamaya devam ediyor.
Üretim, tedarik ve lojistik altyapısını sürekli geliştiren, AR-GE, inovasyon, dijitalleşme ve
sürdürülebilirlik alanlarına yatırımlarına devam eden şirketin başarıları büyüme rakamlarına
da olumlu yansıyor.
Buyurgan: Liderliklerimizi sürdürme yolunda istikrarlı bir şekilde ilerliyoruz.
Ülker’in Türkiye’de sektörünün liderliğini, Suudi Arabistan ve Mısır’da bisküvi pazarında
liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyümesini sürdürdüğünü dile
getiren Ülker CEO’su Mete Buyurgan şu bilgileri aktardı:
“Ülkemiz McVitie’s, Godiva, Jaffa Cakes, Flipz, Tartlets, BN, Gold Billlions gibi global
markalarımızın üretim üssü konumunu korurken, ürünlerimiz dünyanın dört bir yanında
“Made in Türkiye” etiketiyle tüketicilerle buluşuyor. Ülkemizi daha da güçlü bir üretim ve
ihracat merkezi haline getirme hedefimizle global rekabette güç kazanma, bulunduğumuz
pazarlardaki konumumuzu ve liderliklerimizi sürdürme yolunda istikrarlı bir şekilde
ilerliyoruz. İsrafsız şirket kültürümüzle sürdürülebilirlik çalışmalarımıza devam ediyoruz.
İnovasyonu ürün yelpazemizi geliştirmenin yanı sıra dijitalleşmeden, ürün tedarikine,
dağıtım ağımızın daha da güçlendirilmesine kadar birçok noktada kullanıyoruz. Türkiye’de 9,
yurt dışında 4 fabrikadaki üretim gücümüzle 2024’ün geri kalan aylarında da güçlü
performansımızı devam ettirerek ekonomiye, çalışanlarımıza, tüketicilerimize ve tüm
paydaşlarımıza katkı sağlamayı sürdüreceğiz.”