Dolar $
32.34
%0.29 0.09
Euro €
34.73
%-0.41 -0.14
Sterlin £
40.84
%0.02 0
Çeyrek Altın
3991.62
%0.9 35.07
SON DAKİKA
Gastronomi Cumartesi 22 Nisan 2023 02:45

TÜRK TATLILARINI DÜNYAYA TANITIYOR

Gastronomi alanında yatırıma imza atarak büyüme trendinde olan CVK Grubu, Mahizer markasıyla Anadolu'nun zengin lezzetlerini tatlı severlerle buluşturuyor. 3 olan şube sayısını 8'e çıkarmayı istediklerini belirten Mahizer Genel Müdür Yardımcısı Esra Kırmut, "2023 yılının sonuna kadar açacağımız diğer şubelerimizle birlikte hizmet ayağında sağlam adımlarla ilerlemeyi hedefliyoruz" dedi.

Türk tatlılarını dünyaya tanıtıyor

Çağlar ÇAĞATAY 

Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden CVK Grubu, gastronomi alanında büyüme hedefinde. Gastronomi yatırımlarının temelinde Türkiye’nin zenginliğinin sunulması ve dünyayla buluşması olduğunu belirten CVK Grubu, ilk aşamada 5 milyon dolarlık bir yatırımda bulunuyor.  “Mahizer” ismiyle Anadolu’nun zengin tatlı birikimini sunacaklarını ve aile geleneklerinde gastronominin önemli yer tuttuğunu belirten CVK Grubu, 2023’te İstanbul’da 8 şube açmayı hedefliyor.  Taksim ve Kuruçeşme şubelerinden sonra Gümüşsuyu’nda bulunan CVK Park Bosphorus Hotel’in içerisinde yer alan Mahizer Park’ı hizmete sunan grup, misafirlerine eşsiz bir lezzet deneyimi sunuyor.

Usta yetiştiren ustalarla çalışıyor

6 yıllık kapsamlı bir Ar-Ge döneminin sonucunda ortaya çıkan Mahizer’in özelliklerinden birinin Gaziantep’in meşhur ustalarını yetiştiren büyük ustalarla çalışıldığına dikkat çeken Mahizer Üretim Sorumlusu Mehmet Emişen, “Her aşamada doğrudan yöresinden temin edilen malzemeyle üretim yapan marka üretimlerin hepsi el emeği ürünleri. Mahizer, baklavadan lokuma, sütlü tatlıdan katmere kadar özel reçetelerin kullanıldığı çok çeşitli menüye sahibiz. Kaliteli girdi-çıktı sağlanarak hammadde de ödün vermeden üretim yapıyoruz. Mevsiminde birinci sınıf hammaddeyi lokal tedarikçilerden ve yerel pazarlardan alımını sağlayarak üretiyoruz. Hammaddeye verdiğimiz önemi üretim, lojistik ve satış aşamasında da devam ettiriyoruz. Mahizer ürünleri olarak hammadde teminimize ve ürünümüze güvenip devamında da kaliteli servis ve temiz ve modern konseptimizle bunları harmanlıyoruz. Günlük üretimimize devam edip donuk gıda üzerinden satış yapmak planlarımız arasında yoktur. Taze tüketimin damaklarda her zaman farklı bir lezzet bıraktığına inanıyor ve bu doğrultuda devam etmeyi planlıyoruz” dedi. 

İstanbul’un tam kalbinde 

CVK Park Bosphorus Hotel’deki Mahizer Park mağazası yaklaşık 400 metrekare alan üzerine, 120 kişiyi ağırlayacak şekilde iki katlı olarak dizayn edildi. Mahizer Genel Müdürü Yardımcısı Esra Kırmut, geniş ürün gamı hakkında bilgi vererek şunları söyledi: “Taksim ve Kuruçeşme şubelerimizde olduğu gibi ürün çeşitliliğimizi burada da devam ettiriyoruz. Şubemizin dekorunun Türk kültürünü yansıtacak biçimde olmasına özen gösterdik” dedi. Mahizer Park’ın, bulunduğu lokasyon gereği zaman geçirmek için tercih edilecek merkezlerden birisi olması hedefleniyor. Kırmut, “Buranın açılmasıyla birlikte hedef kitlemizi daha da yaygınlaştıracağımıza ve enfes tatlılarımızı daha çok kişiye ulaştıracağımıza inanıyoruz. Bulunduğumuz lokasyon gereği hem otel misafirlerine hem çevredeki işyerlerine hem de yerel misafirlerimize hizmet vermeyi planlıyoruz. Tüm şubelerimizde olduğu gibi amacımız güler yüzlü personelimiz ve servis kalitemizle mükemmelliği sağlamak. Müşteri sadakatimiz de her zaman ön planda. Bundan sonrası içinse dijitalleşmeye yatırım yapıp, 2023 yılının sonuna kadar açacağımız diğer şubelerimizle birlikte hizmet ayağında sağlam adımlarla ilerlemeyi hedefliyoruz.” Şube başı 500 bin Euro yatırım bedeli olduğuna dikkat çeken Kırmut, “Marka bilinirliliğini sağlamak ve misafirlerimizden pozitif geri bildirimler sağlayıp, daha da iyileştirici faaliyetlerde bulunmak. Özel olarak ürettiğimiz tatları damaklarda buluşturup aranan lezzetler arasında olup markamızın doğru lokasyonlarda konumlanmasını sağlamak” diye konuştu.  

ABONE OL

EN ÇOK OKUNANLAR