SIRMA KARMA İLE LEZZETİN, FERAHLAMANIN, KEŞFETMENİN 'TAM SIRASI'
Yeni serinin marka yüzü Cemal Can Canseven ile Sırma; lezzetin, ferahlamanın, keşfetmenin 'Tam Sırası' olduğuna vurgu yaparak, yeni ürünü Karma'nın hayatın her anına eşlik edeceğine dikkat çekiyor.
Yenilikçi ürünleriyle içecek sektörüne ilham veren Sırma; sektörde yeni bir lezzete daha imza atarak zengin mineralli gazlı içecek serisi ‘Karma’yı ürün portföyüne ekledi. Meyve ve çiçek aromalarının lezzetinden oluşan, şekersiz ve kalorisiz, zengin mineralli gazlı içecek Karma, üç farklı çeşidiyle tüketicilerle buluştu. Mango-şeftali-mürver çiçeği aromalı, vişne-karadut-kiraz çiçeği aromalı ve limon-lime-portakal çiçeği aromalı olarak 3 benzersiz alternatif sunan Sırma Karma, tüketicilerin her anına eşlik etmeyi hedefliyor.
Tüm eylemlerimizin bir sonucu olduğu ve bize geri döndüğü inancına dayanan Karma felsefesinden ilham almanın yanı sıra, meyve-çiçek aromalarının enfes bir karmasını sunan bu yeni seri, tüketicilerin her yudumunu ve her anını en iyi şekilde değerlendirerek pozitif hallerini desteklemeyi amaçlıyor.
Karma’nın marka yüzü olarak Cemal Can Canseven ile iş birliği yapan Sırma; Cemal Can’ın stüdyoya girerek kendisinin seslendirdiği jingle ile tüketicilerine lezzetin, ferahlamanın, keşfetmenin “Tam Sırası” diyerek sesleniyor.
Hayatı ertelemeden, içinden geldiği gibi yaşayanlara her anlarında eşlik etmeyi hedefleyen Sırma’nın ‘Karma’ serisi; özel şişe tasarımı ve çevir aç kapağı sayesinde de her an her yerde kullanım kolaylığı sağlıyor.