EBEBEK 2025 YILI İLK ÇEYREK FİNANSALLARINI AÇIKLADI
Türkiye anne bebek ürünleri sektörünün öncü markası ebebek, 2025 yılı 1. çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. Sadece cirosal değil müşteri sadakati ve memnuniyetiyle de büyümeyi öncelikleri arasında tutan ebebek, enflasyon muhasebesi uygulamaları çerçevesinde hazırlanan konsolide finansal tablolara göre, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla FAVÖK marjını 0,9 puan artışla yüzde 4,5'e ve FAVÖK tutarını yüzde 33 artışla 234 milyon TL'ye ulaştırdı.

ebebek, güçlü finansal yapısıyla 2025 yılının ilk çeyreğinde istikrarlı büyüme performansını sürdürdü. Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamaya göre, ziyaretçi sayısı, satış adedi, FAVÖK marjı ve tutarı gibi temel finansal performans göstergelerini artıran ebebek, enflasyon muhasebesi uygulamaları çerçevesinde hazırlanan konsolide finansal tablolara göre cirosunu bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yaklaşık yüzde 6 artışla 5,2 milyar TL'ye çıkardı. Türkiye’deki toplam satış adedinde 2024 yılı ilk çeyreğine kıyasla yüzde 9,3 oranında bir büyüme kaydeden ebebek, yüzde 3,6 ve 177 milyon TL olan FAVÖK marjını ve tutarını sırasıyla yüzde 4,5 ve 234 milyon TL’ye ulaştırdı.
Anne bebek sektöründeki yolculuğuna mart ayı sonu itibarıyla Türkiye’deki 273 ve Birleşik Krallık’taki 2 fiziki mağazasıyla devam eden marka, bu dönemde Türkiye’deki mağaza ziyaretçi sayısını 13,1 milyona, ebebek.com internet sitesindeki ziyaretçi sayısını ise 40,4 milyon’a çıkardı. Artan ziyaretçi sayısıyla paralel olarak Türkiye’de sattığı toplam ürün adedini de yüzde 9,3 artışla 23,8 milyona yükseltti.