YENİ ÖZELLİĞİ "EVENT" İLE ETKİNLİK YÖNETİMİNİ KOLAYLAŞTIRIYOR
Global alanda birçok finansal teknoloji şirketi ve bankayla aktif olarak çok sayıda çalışmaya imza atan Paymes, yapılan etkinliklerde kolayca kayıt ve ödeme alınmasını kolaylaştıran yeni özelliği "Event"i duyurdu.

Paymes, atölye çalışmalarından workshop ve seminerlere, konserlerden çevrimiçi etkinliklere kadar her türlü etkinliği kolaylıkla satışa sunabileceğiniz yeni özelliği “Event”i kullanıcılarının hizmetine sunuyor. Bu sayede etkinliklerinizi planlamak, biletlerinizi satışa sunmak ve kayıtlı katılımcı listesini görüntülemek çok daha kolay hale geliyor.
Paymes Event özelliği, fiziksel etkinlikler için konum bilgisi ekleyebilmenizi, çevrimiçi etkinlikler için ise görüşme linki paylaşabilmenizi sağlıyor. Bununla birlikte, etkinlikleri görsellerle zenginleştirerek veya tarih aralığı belirterek kolaylıkla listeleme özelliği sunuyor. Tüm bunları tek bir platformda yaparak biletlerin zahmetsizce satabilmesini kolaylaştırıyor.
Satışları kolayca takip etmeyi sağlayan yenilikçi uygulama, katılımcılara sorunsuz ve güvenli bilet satın alma deneyimi sunup, satıcı kullanıcılara hızlı ve kolay bir şekilde yönetebilme olanağı yaratıyor.
Paymes Event özelliği katılımcı listelerine erişme imkanı da sunuyor. Her kayıt sonrası, tek bir dosyadan oluşan katılımcı listesine kolayca ulaşmayı sağlıyor. Bu sayede, kişisel veya toplu mailler atarak katılımcılar bilgilendirilerek özel teklifler sunabiliyor ve etkinlikler daha da ilgi çekici hale getirilebiliyor.
Bilet Satmak Saniyeler Sürüyor!
Paymes Event, kullanıcıların kolayca bilet satın alabileceği kullanımı kolay bir panel sunuyor. Platforma üye olmak oldukça basit ve saniyeler içinde üyelik oluşturulabiliyor. Böylece etkinliklere hızlı bir şekilde erişim sağlanarak biletin anında satın alınması kolaylaşıyor. Paymes Event'in kullanıcı dostu arayüzü ve hızlı üyelik oluşturma seçeneği sayesinde etkinlik deneyimini daha da keyifli hale getiriyor.
Paymes Event ile bilet satışı yapılan her etkinlikten sonra panelden katılımcı listelerine erişilebildiğinden bir sonraki etkinliklerin pazarlaması için de önemli bir kazanım sağlanıyor. Bu sayede etkili bir hedef kitleye ulaşılıyor ve gelecek etkinliklerin başarısının artırılması sağlanıyor.
Paymes CEO’su Sabrican Zaim yeni hizmetleri ile ilgili şunları söyledi:
‘’Paymes olarak, satıcı kullanıcılarımızın hayatlarını kolaylaştırma ve kazançlarını artırmak adına çalışıyoruz. Hakimi olduğumuz sosyal ticaret alanında, çok fazla etkinlik, workshop, konser satışı gerçekleştiği görüyoruz. Bu satışların tamamının insanlar sosyal mecralarda gerçekleşmesini beklerken, satıcılar açısından yönetimi zor bir süreç ortaya çıkıyor. Biletleme, katılımcı takibi, iletişim problemleri satıcıların gelirlerine ciddi bir zarar veriyor. Bu noktada Paymes olarak, satıcı kullanıcılarımıza yeni özelliğimiz ile hizmet vermek, gelirlerini artırmak istiyoruz. Yeni özelliğimiz yalnızca Türkiye’de değil, Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Mısır ve Suudi Arabistan’da bulunan kullanıcılarımızın da kullanımına açılacak.’’
Paymes Satış ve İş Ortaklığı Direktörü Kahraman Kartal ise Event için düşüncelerini şöyle ifade etti: ‘’İyi yaşam felsefesi toplumsal huzur için büyük önem taşıyor. Uygulamalar, teknolojik yatırımlar, hayatı kolaylaştıracak tüm inovatif yatırımlar da bunun bir parçası. Paymes olarak, insan hayatını kolaylaştıracak diğer ürünlerimiz gibi, Event'de insan hayatına dokunan yapısı ile de tüm ürünlerimiz arasında da öne çıkıyor. Event ile kendi etkinliğinizin organizatörü olabilirsiniz. Tüm etkinliklerinizi planlayabilir, etkinliklerinizi kategorize edebilir, biletleyebilir, satabilir ve en önemlisi tüm tecrübelerinizi çok daha kazançlı bir şekilde nakite dönüştürebilirsiniz. Kolay arayüzü ve kullanım kolaylığı ile de en çok kullandığınız uygulama olmaya aday olacak Event'in etkinlik sektöründe bireysel ve kurumsal anlamda farkındalık yaratacağını düşünüyor, Paymes ekibinin ve bu ürünün bir parçası olmaktan mutluluk duyuyorum…’’