SON DAKİKA
Halkbank
Kobi Salı 20 Nisan 2021 02:39

YENİ HEDEF EŞSİZ MÜŞTERİ DENEYİMİ

Amerika merkezli bulut tabanlı yazılım şirketi Salesforce'un Türkiye'deki ilk partneri olarak 15 yıllık deneyime sahip INSPARK tarafından IDC işbirliğiyle yayınlanan "Müşteri Deneyiminde Dijital Yaklaşımlar" raporuna göre, şirketlerin pandemi öncesine kıyasla daha fazla ağırlık vermeye başladığı tek hedef yüzde 18 ile müşteri etkileşimini izleme ve artırma oldu.

Yeni hedef eşsiz  müşteri deneyimi

Katılımcıların yüzde 77’si teknolojiyi müşteri deneyimini iyileştirmede belirleyici olarak görürken, 2021-2022 hedeflerine bakıldığında ise geçtiğimiz yılın sonunda ilk sırada yer alan "verim ve kârlılık artışı” hedefinin yerini, yüzde 21’lik payla “müşteri etkileşimini izleme ve artırma”ya bıraktığı görüldü. Müşteri deneyiminin, CIO’ların bile en önemli 3 odağı arasında yer alması dikkat çekti.