YATIRIM FİNANSMAN'DAN 'BİRİKMİŞLER'İ BULUŞTURAN REKLAM FİLMİ
Geçtiğimiz günlerde marka logosunu yeniden yorumlayarak dinamik bir döneme girdiğine vurgu yapan Yatırım Finansman, aracı kurum ve yatırımcıların 'birikmişler'ini buluşturmayı amaçlayan yeni reklam kampanyasıyla da dikkatleri üzerine çekecek.

Türkiye’nin ilk borsa aracı kurumu olan Yatırım Finansman, hayatı kolaylaştıran teknolojiler ve milyonlarca yeni borsa yatırımcısıyla birlikte gelişmekte olan dinamik bir döneme, yenilenen logosu ve son reklam kampanyasıyla giriyor.
Kampanya kapsamında yayına giren iki reklam filminde, yatırımcılara 1976 yılından bu yana hizmet veren Yatırım Finansman’ın, 48 yıldır ‘biriktirdiği’ bilgi ve tecrübe, samimi marka duruşuyla ifade ediliyor. Filmlerde, yatırımcıların da birikimlerine vurgu yapılarak, ‘birikmişlerin’ buluşması ve uyumlu birlikteliğine dikkat çekiliyor.
Yaratıcılığını Diego Armando’nun, yönetmenliğini Multivitamin’den Derhan&Irmak’ın yaptığı iki farklı reklam filminde kullanılan dinamik ve aktif müzik de yeni dönemin hareketliliğini modern dokunuşlarla yansıtıyor.