SON DAKİKA
Haber Merkezi | İŞ DÜNYASI Perşembe 06 Haziran 2024 09:03

VESTEL BİR KEZ DAHA TÜRKİYE'NİN EN DEĞERLİ ÜÇ MARKASINDAN BİRİ

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, 'Türkiye'nin En Değerli Markaları' araştırmasının 2023 sonuçlarını açıkladı. Vestel, 917 milyon dolarlık değeriyle sıralamada yine ilk üçte yer aldı. ​

Vestel bir kez daha Türkiye'nin en değerli üç markasından biri

Vestel, marka değerindeki istikrarlı yükselişini sürdürüyor. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları Araştırması’nın 2023 sonuçlarına göre Vestel’in marka değeri 917 milyon dolar olarak açıklandı. Geçen yıl sıralamada yedi basamak birden yükselme başarısı göstererek ilk beşte yer alan marka, bu yılki listede de ilk üçte yer aldı.

Vestel Pazarlama Genel Müdürü Duygu Badem Uylukçuoğlu, bugün ürettiği ürün ve teknolojileri 163 ülkeye ihraç eden Vestel olarak, bir kez daha Brand Finance’in ‘Türkiye’nin En Değerli Markalar’ listesinde yer almaktan büyük mutluluk ve gurur duyduklarını vurguladı.

Küresel ölçekte teknoloji şirketi olma vizyonu kapsamında çalışmalarını sürdüren Vestel’in, geliştirdiği tasarım, ürün ve teknolojilerle kullanıcıların hayatlarını kolaylaştırırken geleceğin dünyasına bugünden yön verdiğini hatırlatan Uylukçuoğlu, "Vestel'in geleceği tasarım, yenilik ve marka ekseninde. Bu kapsamda geleceğin iş kollarına yatırım yapıyor, insan odaklı organizasyonumuzla birlikte değişen dünyanın öncüsü olmaya devam ediyoruz. Deneyim odaklı yaklaşımımız, Türkiye'de öncüsü olmaktan gurur duyduğumuz spor sponsorluklarımız ve kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarımızla daha eşit bir gelecek için çalışıyoruz. Bunların tamamı, marka değerimizdeki istikrarlı yükselişin temelini oluşturuyor. Hedefimiz ülkemizin en değerli markası olmak" diye konuştu.