Dolar $
34.07
%-0.02 -0
Euro €
37.65
%-0.01 -0
Sterlin £
44.74
%-0.07 -0.03
Çeyrek Altın
4471.07
%-0.23 -10.07
SON DAKİKA
Perakende Cumartesi 04 Mart 2023 02:52

ÜRÜN PORTFÖYÜ GENİŞLEYECEK, SIRADA ORTA DOĞU PAZARI VAR

Cargill'in yeni markası Proverse'nin 29'uncu Uluslararası Gıda ve İçecek Fuarı'nda ustalardan tam not aldı.

Ürün portföyü genişleyecek, sırada Orta Doğu pazarı var

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Cargill, profesyonel mutfaklar için inovatif ürünler sunacak markası Proverse’yi görücüye çıkardı. Antalya’da ANFAŞ Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi'nde 17-20 Ocak tarihleri arasında düzenlenen 29’uncu Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı kapsamında gerçekleşen lansmanda demo sunumları yapılan Proverse ürünleri şeflerin beğenisine sunuldu.

İlk etapta pişirme kreması ve krem şanti ürünleri ile piyasaya çıkacak Proverse’yi geniş katılımla gerçekleşen gala etkinliğinde markanın temel değerleri sektör temsilcileriyle paylaşıldı. Cargill’in ev dışı yağ tüketimi sektöründeki öncü markası Turyağ da inovatif ürünleri ile fuara damgasını vurdu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Cargill Gıda META Gıda Bileşenleri Ürün Yönetimi ve Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Cem Beysel, gıda sektörünün her alanında yenilikçi ürünler geliştirdiklerini bildirdi.

İnovatif ürünler geliştiriyoruz

Cargill olarak 158 yıllık deneyimleri ile global ölçekteki bilgi birikimlerini ülkeye aktararak yerli üreticilerin faydasına sunmaya devam ettiklerini belirten Beysel, 'Türkiye’deki son teknolojiye sahip AR-GE tesislerimizde gıda sektörünün tüm alanlarına yönelik inovatif ürünler geliştiriyoruz. ANFAŞ’ta lansmanını yaptığımız Proverse markamız da HoReCa sektöründeki mutfak profesyonellerinin ihtiyaçlarına çözüm sunan yenilikçi ürünlerden oluşuyor. Günümüz yemek servisi dünyasında rekabet gücünü korumanın ne kadar zor olduğunu biliyoruz. Bu nedenle Cargill olarak, zamanın değişen tercih, beğeni ve ihtiyaçlarını yansıtan ürünlerimizle müşterilerimiz için lezzetten, sürdürülebilirlikten ve performanstan taviz vermeden güçlü bir tedarik zinciri ile güvenilir bir iş ortaklığı sunuyoruz. Proverse’ü böylesi önemli bir fuarda sektör profesyonelleri ile buluşturmak bizi çok mutlu etti.' ifadelerini kullandı.

Beysel, fuar süresince katılımcıların Proverse markası ve ürünlerine olan yoğun ilgisinden memnuniyet duyduklarını aktararak, şunları kaydetti:

'Bu ilgi, HoReCa sektöründe güncel beklentileri karşılayacak inovatif ürünlere olan ihtiyaçtan kaynaklanıyor. İlk etapta makarna, et, tavuk ve tatlılarda farklı bir deneyim sunacak pişirme kreması ve pastacılığın vazgeçilmez bileşeni olan krem şanti ile Proverse markasını profesyonellere sunuyoruz. Ürün portföyümüzü vegan köfte harcı, dondurma ve jöle gibi yenilikçi ürünlerimizle de hızla genişleteceğiz. Proverse bir Cargill markası olarak ilk kez Türkiye’de sektöre adım atıyor. Bu süreçte ülkemizde edineceğimiz bilgi ve deneyimle birlikte Proverse’yi Orta Doğu ve Afrika pazarlarına da taşıyacağız.'