UNİCO SİGORTA 2025-2027 STRATEJİSİNİ BELİRLEDİ
Unico Sigorta, 2025-2027 dönemi için hedeflerini belirlemek amacıyla Sapanca'da gerçekleştirdiği üç günlük strateji toplantısında üst düzey yöneticiler ve çalışanlarıyla bir araya geldi.
Toplantıda dijital dönüşüm, yapay zeka destekli teknolojik yatırımlar ve müşteri deneyiminin iyileştirilmesi gibi önemli konular ele alındı.
Unico Sigorta, önümüzdeki yıllarda müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik stratejiler geliştirmeyi ve değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde yanıt verebilmeyi hedefliyor. Dijitalleşmenin getirdiği imkanları en iyi şekilde kullanarak, sigorta hizmetlerini daha verimli ve kişiselleştirilmiş bir hale getirmeyi planlayan şirket, müşterileriyle tüm temas noktalarında kesintisiz bir deneyim sunmayı amaçlıyor. Şirket, sektördeki yoğun rekabetin ve dijitalleşmenin getirdiği fırsatlar doğrultusunda, yenilikçi çözümler geliştirerek müşteri deneyimini daha da iyileştirmeyi kararlaştırdı.
Bir diğer önemli gündem maddesi ise bilgi teknolojileri ve dijitalleşme stratejileriydi. Unico Sigorta, dijital dönüşüm sürecinin hızlanmasıyla birlikte yapay zeka ve büyük veri gibi ileri teknolojileri süreçlerine entegre etmeyi planlıyor. Şirket, sektördeki dijitalleşme sürecine liderlik ederek, teknoloji odaklı sigorta ürünleri geliştirmeyi ve müşterilerine daha hızlı ve verimli hizmet sunmayı hedefliyor.
Toplantının sonunda değerlendirmede bulunan Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler, aldıkları kararların sektörde önemli bir fark yaratmasını umduklarını belirterek, "Unico Sigorta olarak, 2025-2027 dönemine yönelik aksiyon planlarımızı belirlemek için 50’den fazla çalışma arkadaşımızla bir araya geldik. Bu toplantılarımızda, değişen müşteri ihtiyaçları, teknolojik gelişmeler ve mükemmel müşteri deneyimi tasarımı ön planda oldu. Aldığımız kararların, müşteri deneyimini iyileştirerek ve teknolojik atılımları güçlendirerek sektörde uzun vadeli etkiler yaratmasını bekliyoruz" dedi.