TÜRKİYE İÇİN VAZGEÇİLMEZ
Türk hazır giyim ve konfeksiyon sektörünün en büyük oyuncularından Üniteks; Ege İhracatçı Birlikleri'nde düzenlenen, "Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatının Yıldızları 2019" ödül töreninde "Platin Ödül"ün sahibi oldu.
2020’de 30’uncu yılını kutlayan Üniteks’in, Türkiye’nin ihracat bayrağını dünyanın 42 ülkesinde dalgalandırdığını vurgulayan Genel Müdür Nejat Erdoğan, yerli üretim gücünün önde gelen temsilcilerinden biri olduklarını da vurguladı.
KÜRESEL DEVLERİN TEDARİKÇİSİ
Türkiye’nin 2019 yılında kaydettiği 166 Milyar Dolarlık ihracat içinde Tekstil ve Hazırgiyim sektörlerinin payının 25 Milyar 613 Milyon Dolar ile ikinci sırada geldiğine dikkat çeken Erdoğan, bu rakamların 1 milyondan fazla insana istihdam sağlayan Tekstil ve Hazırgiyim’in vazgeçilmez olduğunun en açık göstergesi olduğuna dikkat çekti.
Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) “İlk 1000 İhracatçı” listesinde 51’inci sırada yer alan Üniteks’in; H&M, C&A, Zara, Bershka, Primemark, New Look gibi dünya devi hazırgiyim markalarının küresel tedarikçileri arasında yer aldığını anımsatan Nejat Erdoğan, “Her geçen yıl ülkemize daha yüksek katma değer yaratmaya ve döviz kazandırmaya devam edeceğiz. Aldığımız ödüller, doğru işler yaptığımızı gösterirken, motivasyonumuzu artıran bir unsur oluyor. Başta çalışma arkadaşlarım olmak üzere başarımızı borçlu olduğumuz tüm paydaşlarımıza çok teşekkür ediyoruz…” dedi.
“MODA SATIYORUZ”
Üniteks’in Barcelona, La Coruna, Londra ve İzmir’de bulunan tasarım ofisleri ile dünya moda trendlerini çok yakından izleyerek gereken pozisyonu hızla aldığına işaret eden Genel Müdür Nejat Erdoğan, şu değerlendirmeyi yaptı:
“Bizi hem ülkemizdeki hem küresel pazardaki rakiplerimizden ayıran özelliklerimizin başında trendleri çok yakından izlememiz; hızlı, rekabetçi ve inovatif üretim yapımız geliyor. Kısa terminlere uyum sağlayabilen tedarik zinciri yapımız ve hedef pazarlara yakınlığımız ile öne çıkıyoruz. Tasarım ofislerimizde; alanlarında en yetkin ve dünya markalarında görev yapmış tasarımcılarımızı istihdam ediyoruz. Onlar aracılığıyla moda akımlarını yakından izliyor ve proaktif stratejiler geliştiriyoruz. Sektörümüzdeki en önemli rolümüz moda satmak. Aidiyeti yüksek ve deneyimli kadromuzla bu zoru başarıyoruz.”