Türkiye’nin dijital dönüşümüne öncülük eden Türk Telekom, insanı merkeze alan yaklaşımıyla sayısız
fırsat ve avantajı müşterileriyle buluşturuyor. Türk Telekom’un gençlik markası Selfy, avantajlı ve sınırsız
içerikli tarifelerle gençlere dijital dünyanın kapılarını açarken, giyimden kahveye, etkinlikten ulaşıma
kadar birçok özel fırsat sunarak hayatın her alanında gençlerin yanında olmayı sürdürüyor. Türk
Telekom’un müzik ve eğlenceyi üniversite kampüslerine taşıyan geleneksel etkinliği Selfy Fest, bu yıl 16-
30 Mayıs tarihlerinde Erzurum Atatürk Üniversitesi, Antalya Akdeniz Üniversitesi, Eskişehir Anadolu
Üniversitesi, Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi ve İzmir Ege Üniversitesi’nde yüz binlerce öğrencinin
katılımıyla gerçekleştirildi. Üniversite kampüslerine renk katan Selfy Fest’24, Mert Demir, Fatma Turgut,
Gripin konserleri, Türkiye Basketbol Federasyonu iş birliği ile hayata geçirilen Selfy 3X3 Basketbol
Turnuvası, ödüllü yarışmalar ve birbirinden eğlenceli aktivitelere sahne oldu. Selfy Fest’24’ün
düzenlendiği üniversiteler arasında gerçekleştirilen Selfy 3X3 Basketbol Turnuvası’nı şampiyon
tamamlayan Akdeniz Üniversitesi öğrencilerinden oluşan Papatyalar takımı, A Milli Basketbol Takımı’nın
İstanbul’da oynayacağı bir maçta Türk Telekom tarafından ağırlanmaya hak kazandı.
Selfy ile gençler hem dijital hem fiziki hayatta sınır tanımadan sosyalleşiyor
Selfy Fest’24’ün İzmir’de gerçekleştirilen final etkinliğinde basın mensuplarıyla bir araya gelen Türk
Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “53 milyona yakın
müşterimizle Türkiye’nin her köşesiyle bağlantısı bulunan bir şirketiz. Müşterilerimizin 26,2 milyonu
mobil müşterilerden oluşuyor. Mobildeki gücümüz günden güne artarken, hayatın her alanında
müşterilerimizin ihtiyaçlarını merkeze alan, memnuniyete odaklı bir evren sunmak için çalışıyoruz. Kullanıcılarımızı 81 ilin her köşesinde yüksek hızda internet ile buluşturuyor, Türkiye’nin ilk dijital TV
platformu Tivibu, dijital müzik platformumuz Muud, dijital dergi platformumuz e-dergi, dijital oyun
platformumuz Playstore ile geniş bir dijital ürün yelpazesi sunuyoruz. Farklı segmentten müşterilerimizi
ihtiyaçları doğrultusunda farklı hizmetlerle buluşturuyoruz. Türk Telekom Prime ile gerçekleştirdiğimiz
marka iş birlikleri sayesinde müşterilerimize çeşitli ayrıcalıklar sağlıyoruz. GAMEON markamız dijital
oyun sektörünün tüm gereksinimlerine yanıt veren ürün ve hizmetler içeriyor. Selfy ile 10 yıldır
gençlerin her anında yanında olarak hayatlarını renklendiriyoruz. Gençlerin ihtiyaçlarını gözlemleyerek
fırsatlar sunmaya özen gösteriyoruz. Gençlerin ihtiyaçlarını anlamaya yönelik düzenli araştırmalar
yapıyor, kullanım alışkanlıklarını, sevdikleri markaları ve operatörlerden beklentilerini belirliyoruz. Bir
gençlik markası olarak ‘Her Anın Sponsoru’ mottosuyla; gençlere özel bol internetli ve sevilen
uygulamalar yönüne sınırsız içerikli avantajlı tarifeler ve esnek paketler sunmamızın yanı sıra gençlerin
ilgi alanlarını ve hobilerini dikkate alarak giyim, yeme içme, oyun gibi çeşitli alanlarda markalardan
indirimler sunuyoruz. Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve,
giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları
yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet
kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı
bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor. Biz de proaktif bir
anlayışla gençlerin dinamik yaşamındaki ihtiyaçlarına yönelik hizmetlerimizi sürekli güncelliyor, Selfy
Fest gibi etkinliklerde sosyalleşmelerine ve eğlenmelerine ortam hazırlıyoruz. Türkiye’nin dijital
geleceğinin mimarı Türk Telekom olarak yarınlarımızın teminatı olan gençlerin, her anında yanında
olmayı sürdüreceğiz” diye konuştu.