TRENDYOL MÜŞTERİLERİNİN HEP YANINDA
Trendyol, kurulduğu günden bu yana Türkiye'ye ve ekosisteme en büyük pozitif etkiyi yaratan şirket olma hedefiyle satıcılarının işlerini büyütürken müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor, ülke ekonomisine katkıda bulunuyor ve ekosistemi geliştiriyor. Bu sorumluluk ile çalışmalarını yürüten Trendyol, müşterileri ve satıcıları için daha fazla değer yaratmak adına çalışmalarını yürütüyor. Türkiye'nin dört bir yanındaki iş ortaklarını müşterileriyle buluşturan Trendyol, hem satıcıların hem de müşterilerin güvenini kazanarak kalplerde yer ediniyor. Müşteri memnuniyetine büyük önem veren Trendyol, müşterilerinden aldığı yorumları önemserken, aynı zamanda onlara önemli avantajlar sunuyor.
Müşteri memnuniyetini odağına alan Trendyol, müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik kampanyalar düzenlemeye devam ediyor. Her Kasım olduğu gibi bu Kasım’da da platformda yılın en büyük kampanyaları gerçekleşecek. 22- 25 Kasım’da Efsane Günler ile milyonlarca ürün avantajlı fiyatlarla müşterilere sunulacak.
Süper İndirim Günleri kampanyası fırsatlarından yararlanmak için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.
https://www.trendyol.com/butik/liste/100031/efsane...
Trendyol Hızlı Market ve Yemek ile siparişler anında kapıda
Müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak ve esnafın dijitalleşmesine destek olmak amacıyla 2020 yılında kurulan Trendyol Hızlı Market ve Yemek uygulamaları ile mahalle restoranları ve yerel marketlere platformunda yer açan Trendyol, daha önce online alışveriş deneyimi olmayan mahalle esnafını yakın çevresinde yaşayan müşterileri ile dijitalde buluşturuyor. Trendyol, Hızlı Market ve Yemek hizmetleriyle müşterilerinin ihtiyaçlarını mahalle esnafından dakikalar içinde kapılarına ulaştırıyor, esnafın dijitalleşmesine katkı sağlıyor.
İkinci el giysi ve eşyalar Dolap’ta
2016 yılında kurulan ve Trendyol çatısı altında, ikinci el ürün pazarının Türkiye’de lider platformu haline gelen Dolap, kullanıcılarının istedikleri giysi ve eşyaları tekrar dolaşıma sokmasına aracılık ederken, kaynakların verimli kullanılmasını sağlıyor. Dolap ile satıcılar kullanmadıkları eşyaları değerlendirirken, kullanıcılar istedikleri ürüne uygun fiyatlarla ulaşabiliyor. 25 milyon üyesi, 5 ana kategoride 60 milyon ürün ve 18 milyondan fazla mobil indirme ile Türkiye'de ikinci el ürün pazarına öncülük eden Dolap'ta, yaklaşık 650 bini ev hanımı olmak üzere 2 milyon aktif bireysel satıcı bulunuyor. Her gün yaklaşık 300 bin yeni ürünün eklendiği Dolap, aylık 2 milyonun üzerinde ürünün satışına aracılık ediyor.
3,5 milyon müşteri Trendyol Gel-Al Noktalarını tercih etti
Pet Shop-Kent Çarşı- Cem Şahin (Ataşehir, İstanbul)
Trendyol’dan Müşteri Deneyimini İyileştirmeyi Amaçlayan Alışveriş İpuçları
‘Yıldızlı ürün etiketi’yle indirimler takip edilebiliyor
Favorilenme arttıkça indirime girme olasılığı artıyor
Müşteriler, Trendyol üzerinden seçtikleri ürünleri favorilerine ekleyerek, ürünlerle ilgili fiyat değişimlerini yakından takip edebiliyor. Müşterilerin favorilediği ürünler satıcılara rapor olarak sunuluyor. Bu sayede bir ürün ne kadar çok favorilenirse indirime girme olasılığı o kadar artıyor. Müşterilerin indirimlerden önce ürünleri favorilerine eklemeleri önem taşıyor.
Uygulama bildirimlerinizi açın
Uygulama bildirimlerini açmaları da müşteriler için avantajlı alışveriş için fark yaratan bir detay. Bildirimler aracılığıyla kampanya dönemlerinde 3 saatte bir yenilenen Flaş indirimlerden haberdar olup ihtiyaç duydukları ürünlere avantajlı fiyatlarla ulaşabiliyorlar. Müşteriler, Trendyol satıcılarının mağazalarını takip ederek o mağazaya özel indirim kuponu kazanabiliyor. Aynı zamanda hem Trendyol’un hem de satıcıların tanımladığı kuponlar sayesinde de indirimli alışveriş gerçekleştirilebiliyor.
Görüşlerinizi paylaşın, yorumları okuyun
7/24 müşteri deneyime ulaşabilirsiniz
Alışveriş keyfi yaşatan diğer fırsatlar: