TRENDYOL, KÖRFEZ BÖLGESİ'NDE RAMAZAN KAMPANYALARINI BAŞLATTI
Trendyol, Körfez Bölgesi'nde ramazan kampanyalarını başlattığını duyurdu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türk üretici ve satıcılarını dünya pazarlarıyla buluşturmaya devam eden Trendyol, bölgeye özel ramazan kampanyası başlattı. Trendyol böylece bölgedeki en yoğun alışveriş dönemlerinden olan ramazanda Türk üretici ve satıcıların daha geniş kitlelere ulaşmasını hedefliyor.
Trendyol farklı kampanya ve etkinlikler düzenleyerek Türk ürünlerinin farklı müşteri gruplarına ulaşmasını sağlıyor. Bu kapsamda Riyad'ın ikonik binası Kingdom Centre'a özel bir giydirme yapan, ayrıca Riyad ve Dubai'de de etkinlikler gerçekleştiren Trendyol, ay boyunca da Körfez'de farklı iletişim faaliyetleri düzenlemeyi sürdürecek.
Körfez Bölgesi'ne 60 bin satıcısıyla 15 milyonu aşkın çeşitlilikte bir ürün yelpazesi sunan Trendyol, ramazan ayında da kampanya ve pazarlama yatırımlarıyla Türk üretici ve satıcılarının işlerini e-ihracat ile büyütmelerine katkı sağlamayı sürdürecek.
Türk ürün ve üreticilerini dünya pazarlarıyla buluşturan Trendyol, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Umman ve Bahreyn'den oluşan Körfez ülkelerindeki pazaryeri modeliyle faaliyetlerini sürdürüyor.
Trendyol, 2028'de 6 milyar dolar ihracat hacmi, 220 milyon adet ürün satışı ve 8 milyon aktif müşteriye ulaşmayı hedefliyor. Trendyol, geçen kasım kampanyaları döneminde de Körfez'de en çok indirilen uygulamalar arasında yer almıştı.
Bölgede bugüne kadar 4 milyon müşteriye ulaşan Trendyol, bölgeye yönelik e-ihracat gerçekleştiren Türk üreticilerini, teknolojik altyapısı ve lojistik ağı ile destekleyerek, satıcıların pazarlama yatırımlarını da üstleniyor. Şirketin, Riyad ve Dubai'de ofisleri ve depoları da bulunuyor.