TOMMY HİLFİGER'IN 2025 KOLEKSİYONUNDA K POP RÜZGARI
Tommy Hilfiger, K-Pop'un güçlü temsilcilerinden Stray Kids ile iş birliğini sürdürüyor. 2025 İlkbahar kampanyasının yüzü olan grup, markanın klasik Amerikan prep tarzını yeni nesil enerjisiyle buluşturuyor.

Bir PVH Corp. [NYSE: PVH] markası olan Tommy Hilfiger, 2025 İlkbahar kampanyasında dünyaca ünlü K-Pop grubu Stray Kids ile iş birliğine devam etti. Kampanya, grubun bireysel tarzlarını ve kolektif enerjilerini vurgulayan cesur portrelerle, klasik prep stiline modern bir yorum katıyor.
Stray Kids, Tommy Hilfiger ile çalışmanın kendileri için çok doğal olduğunu belirterek, “Bu iş birliğinin en sevdiğimiz yönü, Tommy’nin bizi enerjimiz, tarzımız ve grup olarak bağlantımızla en gerçek halimizde olmaya teşvik etmesi. Çekimler çok keyifli geçti ve hayranlarımızın bizi bu harika prep klasikleriyle görmelerini sabırsızlıkla bekliyoruz.” açıklamasını yaptı.
Tommy Hilfiger ise “İlkbahar 2025 sezonunda global Tommy ailemizin yaratıcılığını kutluyoruz. Stray Kids, enerjileri ve kendilerine has vizyonlarıyla dünyanın en dinamik gruplarından biri haline geldi. Bu kampanyada onlara kendilerini özgürce ifade etme fırsatı verdik. Kırmızı, beyaz ve lacivert bir filtreden gençliğin pozitifliğini ve hayal kurmanın gücünü yakalıyoruz.” dedi.
Tommy Hilfiger’ın denizcilik mirasını modern kodlarla yorumladığı İlkbahar 2025 koleksiyonunda, klasik gömleklerde çizgili detaylar, ikonik kolej montlarında halat desenleri dikkat çekiyor. Hafif keten ceketler ve enerjik pololar sahil yaşamını yansıtırken, zincir ve bayrak motifleri koleksiyona eğlenceli bir hava katıyor. Yenilenen kolejli klasikler, rahat ama şık bir tarz sunarak yeni Amerikan prep stilini tanımlıyor.