TİM MARKA KONSEYİ'NE GİRDİ
Üretiminin yüzde 40'ını ihraç eden, 70'in üzerinde ülkede faaliyet gösteren ve 30'un üzerinde ülkeye kendi markası ile ihracat gerçekleştiren Silverline, Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin, markalı ihracatı arttırmak ve küresel rekabette avantaj sağlamak için kurduğu ve 30 önemli Türk markasının yer aldığı TİM Marka Konseyi'nde yerini aldı.
Silverline Ankastre Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Mustafa Laçin “TİM Marka Konseyi’nde yer alarak markalaşma yolculuğumuzda büyük bir atılım daha gerçekleştirdik” dedi. Geçtiğimiz yıl kovid-19 nedenli belirsizlik, kur artışları ve finansal piyasalardaki sıkıntılar sektörde ciddi durgunluğa sebep olsa da 2020’nin ikinci yarısından sonra atağa geçen Silverline, yılı ihracatta ciro bazında yüzde 9 büyüme ve 38 milyon dolar ciro ile kapattı. Marka, 2021’i yüzde 29 büyüme ve 50 milyon dolar ciro ile kapatmayı hedefliyor.