SÜRDÜRÜLEBİLİR YAŞAM TARZI İÇİN GENÇLERLE EL ELE VERİYOR
Çin'in otomotiv alanındaki öncü ve lider markalarından Chery, OMODA 5 PRO modeliyle Z kuşağı kullanıcılarının otomobil satın alma beklentilerine cevap veriyor. Chery'nin tasarımı ile öne çıkan SUV modeli OMODA 5 PRO, gençlerin fikirlerinden doğdu, gençlerin fikirlerini keşfediyor ve bu fikri en uç noktaya taşıyor.
Günümüzde Z kuşağı kullanıcılar, pazardaki ana güç haline geldi. Bu kullanıcılar, benzersiz estetik beklentilere ve kişisel öze dayalı arayışlara sahipler. Aynı zamanda farklı ama ilişkili “kişiliklere” sahipler. Tüm dünya ile kıyaslandığında, Türkiye'deki gençler, bireyselliklerini ifade etmede daha da öne çıkıyor. Ayrıca kişiliklerine cevap veren bir otomobil arayışı içindeler. Chery OMODA 5 PRO modeli ise Z kuşağı kullanıcılarının otomobil satın alma beklentilerine cevap veriyor.
Her detayında gençliği yansıtıyor
OMODA 5 PRO, "Hareket Halindeki Sanat" estetiğini temel alıyor. Bu tasarım konsepti, bir coupe SUV modelin fastback formunu dinamik tasarım unsurları ile birleştirerek modern, özgün, çekici ve güçlü bir OMODA 5 PRO stilini ortaya koyuyor. Modelin iki aşamalı omuz tasarımı, güç duygusunu güçlendirirken, aynı zamanda OMODA 5 PRO'nun genel uyumunu da geliştiriyor. Elbette fastback gövde formu ve arka aydınlatma grubunun tasarımı da OMODA 5 PRO'nun sportiflik hissini güçlendiriyor. OMODA 5 PRO, entegre spor koltuklarıyla sürücünün her sürüşte üst düzey sportif bir deneyimin keyfini çıkarmasını sağlıyor. İster tasarım estetiği, isterse de sürüş alanı olsun, OMODA 5 PRO içeriden dışarıya tasarımın her ayrıntısıyla dinamik yaşam vurgusu yapıyor.
OMODA 5 PRO'nun genç kullanıcı grupları tarafından tercih edilmesinin nedeni sadece bir ürün olarak sahip olduğu temel özellikler değil, aynı zamanda gençlerin kim olduğunu, ne istediklerini ve ne ifade etmek istediklerini anlamasından kaynaklanıyor.
“Sağlıklı ve Sürdürülebilir Yaşam Tarzı”nı benimsiyor!
OMODA 5 PRO, her zaman genç nesil ile diyalog halinde olurken, gençlerin güncel yaşam tarzı hakkında derin bir öngörüye sahip. Böylece gençlerin içinde bulunduğu güncel yaşam koşullarının yansıması olarak LOHAS, yani “Sağlıklı ve Sürdürülebilir Yaşam Tarzı”nı benimsiyor. Sağlıklı ve sürdürülebilir bir yaşamın olmazsa olmazı spor ve zindelik. Chery, Türk halkının spor ve sağlık anlayışını destekliyor ve Türkiye'de spora aktif olarak katılıyor. Bu kapsamda son Runkara Maratonu'nun sponsoru olan Chery, Türk halkıyla el ele verip spor ve sağlık parkurunda koştu. Chery ayrıca spor etkinliklerinin de bir parçası oldu. Türkiye futbol ligi Süper Lig ile iş birliği yapan Chery Türkiye, Süper Lig'in üç üst düzey takımı Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş ile iş birliği yapacak. Şirket, Süper Lig sezonu boyunca 45 deplasman maçında sahaya büyük LED ekranlar kurarak muhteşem mücadeleye birlikte tanıklık etmeyi planlıyor.
OMODA 5 PRO'nun Türk gençlerine derinlemesine nüfuz edebilmesinin nedeni, sadece tasarımının ve akıllı teknolojilerinin gençlerin dikkatini çekmesi değil, aynı zamanda LOHAS marka konseptinin gençlerin kalbinde yankı uyandırması. Geleceğe umutla bakan Chery, küresel otomobil endüstrisindeki gençlik trendine öncülük etmeye, genç neslin otomobillere yönelik farklı ihtiyaçlarını karşılamak için yenilik yapmaya ve markanın etkisini dünyanın her köşesine yaymaya devam edecek.
OMODA 5 PRO'nun gençler ile olan bağını destekleyen Chery, kullanıcılara çok özel avantajlar sağlıyor. OMODA 5 PRO, aralık ayına özel 174.000 TL nakit alım indirimi ile sunuluyor.