SÖZLER VE STRATEJİLER
Yayınlayan: Nazlı Demjirel Kadın Dostu Markalar Platformu
adın Dostu Markalar Platformu, 2024 yılında hazırladığı son dijital yayını olan ‘Sözler ve Stratejiler’ Kitabını okuyucularıyla buluşturdu. Üç yıldır Türkiye ekonomisine ve iş dünyasına farklı sektörlerde ve içeriklerde dijital yayınlar kazandıran Kadın Dostu Markalar Platformu’nun 10. dijital kitabı ‘Sözler ve Stratejiler’ oldu.
Dijital Farkındalık Kitaplığı’na her yıl yeni dijital yayınlar ekleyen Kadın Dostu Markalar Platformu, 2024’ün son yayını olan ‘Sözler ve Stratejiler’ ile Türkiye’deki büyük şirketlerin markalaşma ve pazarlama alanında hayata geçirdikleri yenilikçi uygulamaları ve bu alana yönelik gelecek planlarını sayfalarına taşıdı. Türkiye’nin pazarlama liderleri ‘‘Sözler ve Stratejiler’ dijital kitabının sayfalarında; dijital pazarlama ve mükemmel müşteri memnuniyeti alanında aldıkları aksiyonlar hakkında bilgi verirken, yenilikçi ve inovatif ürünler sunarak nasıl pazar hakimiyetlerini artırdıklarını aktardılar.