Dolar $
32.89
%0.17 0.05
Euro €
35.34
%0.62 0.21
Sterlin £
41.66
%0.18 0.07
Çeyrek Altın
4030.33
%0.42 16.61
SON DAKİKA
Cansu AKARCA | Teknoloji Pazartesi 17 Haziran 2024 17:42

SMARTMESSAGE, YENİ YAPAY ZEKA DESTEKLİ ÜRÜNÜ MİCHELANGELO AI'I DUYURDU

SmartMessage, dijital pazarlama dünyasında fark yaratacak yeni ürünü Michelangelo AI'ı tanıttı. Ürün, yapay zeka destekli içerik oluşturma, detaylı veri analizi ve gelişmiş segmentasyon özellikleri ile dikkat çekiyor.

SmartMessage, Yeni Yapay Zeka Destekli Ürünü Michelangelo AI'ı Duyurdu

Dijital pazarlama dünyasının lider ismi SmartMessage, pazarlamacıların online kampanya yaparken gereksinim duydukları tüm teknolojik çözümleri sunmaya devam ediyor. SmartMessage, yapay zeka destekli içerik oluşturma, detaylı veri analizi ve gelişmiş segmentasyonu desteklemek amacıyla tasarlanan yeni ürünü Michelangelo AI'ı tanıttı.

SmartMessage CPO'su Ayşe Karakaya teknoloji, veri ve yapay zeka alanlarında birçok yatırım ve proje sürdürdüklerini belirterek, “Şu anda odaklandığımız iki büyük projemiz bulunuyor. Bunlardan biri veri üzerine, diğeri ise yapay zeka odaklı... Markalara, hem müşteri verilerini (izinli veriler) hem kendi verilerini hem de dış kaynaklardan topladığı verileri kullanarak hedef kitlelerini yönetme ve hyper-personalization diye bilinen segmentasyon imkanı ve gerçek zamanlı (real-time) kampanyalar yaparak KPI'larını ve cirolarını artırmaya yönelik imkanlar sunuyoruz. Michelangelo AI ise üretken yapay zeka teknolojisini kullanarak geliştirdiğimiz yeni bir ürün. Şirketlere yapay zeka kullanarak içerik oluşturma imkanı sağlıyoruz” dedi.

Michelangelo AI, Pazarlama Ekiplerinin Vazgeçilmez Arkadaşı Olmaya Hazırlanıyor 

Michelangelo AI ürünlerinin bu ilk versiyonunda markaların özel kampanya bannerlarını, görsellerini ve içeriklerini hedef kitleye uygun biçimde elde edebileceklerini hatırlatan Karakaya, “Bu teknolojiyi kullanmanın temelde iki faydası var. İlki, müşterinin tercihlerine uygun, onların davranışlarına özel içerikler yaratmak ve onların hayatlarının bir parçası gibi davranabilmek. İkincisi ise, bu kampanyaları yaratan pazarlamacıların hedeflerine daha rahat ulaşmasını sağlamak. İlerleyen versiyonlarında “Gönderdiğim son kampanyadan etkilenmiş kişilere çapraz satış (cross-sell) kampanyası üret.” diye platforma beklentinizi söylediğinizde o size; anında hedef kitleyi oluşturup, karlılık hesaplamasını ve başa baş (breakeven) noktasını da hesaplayıp müşterilerinizin oldukları kanaldan, müsait zamanlarında, ilgi alanlarına özel görseller üreterek uçtan uca (end to end) kampanya yönetimi yapabilecek. Tüm bunları yaparken rakip analizi, piyasadaki değerinizi ve marka duruşunuzu da göz önünde bulunduruyor olacak. Tüm bunlar da etkileşim oranlarını arttırırken, tüketicilere istediklerini ve aradıklarını da sunduğu için dönüşüm oranlarını arttıracak ve hedefe daha hızlı ulaşılmasını sağlayacak. Özetle, yakın gelecekte Michelangelo AI pazarlama ekiplerinin vazgeçilmez ekip arkadaşı olacak” dedi. 

ABONE OL

EN ÇOK OKUNANLAR