Haber Merkezi |İŞ DÜNYASI Pazartesi 24 Haziran 2024 11:21
ŞİRKETLERİN DİJİTAL KURBAN BAYRAMI DESTEKLERİ YÜZDE 70 ARTTI
Türkiye'nin lider sadakat şirketi Momento, Kurban Bayramı
verilerini açıkladı. Momento'nun verilerine göre, şirketlerin dijital
Kurban Bayramı çözümlerine talepleri yüzde 70 oranında artış
gösterdi.
Esnek yan haklar ve ödüllendirme sistemlerinde 15 yıla yakın süredir dijital çözümler
sunan Türkiye’nin öncü sadakat şirketi Momento, şirketlerin Kurban Bayramı desteklerine
ilişkin verilerini açıkladı. Çalışanlara dijital bir kod aracılığıyla dilediği ürünü online satın
alma fırsatı sunan dijital çözümlere talep yüzde 70 yükseliş gösterdi.
Dijital bayram hediyesine yoğun ilgi
Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Momento’nun Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu
Genel Müdür Yardımcısı Emrah Gövenç, şunları söyledi: “E-ticaret platformlarının
yükselişi, mobil cüzdanlar ve dijital ödeme yöntemlerinin giderek daha fazla
benimsenmesi, iş hayatında hibrit çalışmanın yaygınlaşması ve Z kuşağının çalışma
hayatına dahil olmasıyla birlikte dijital çözümlerimize talep her geçen gün artıyor. On
binlerce seçkin markanın marketten giyime, çocuk ürünlerinden elektroniğe pek çok
kategoride ürününün yer aldığı portalımız üzerinden çalışanlar online bir kod aracılığıyla
dilediği ürünü temassız, hızlı ve kolay bir şekilde alabiliyor. Bu yılki Kurban Bayramı
harcamalarına baktığımızda dijital ödüllendirmede market, giyim ve teknoloji kategorileri
öne çıkarken, kartlı ödüllendirmede ise market, giyim ve ayakkabı kategorilerinin tercih
edildiğini görüyoruz. Dijital çözümlerimize olan talebin gelecek yıllarda da katlanarak
artmasını bekliyoruz.”