SATICILAR İÇİN YENİ BAĞLANTILAR KURUYOR
Koronavirüs salgınının yarattığı zorlu küresel ekonomik şartlara karşın, 2020 yılı, Joom için büyüme yılı oldu.
Platforma Türkiye'den katılan aktif satıcıların sayısı üçe katlanırken, ürün çeşitliliği de yüzde 35 arttı. Bu büyümeye ağırlıklı olarak kobiler (küçük ve orta ölçekli işletmeler) öncülük ettiler Joom kobiler için etkin bir biçimde bağlantılar kurmaya devam ediyor. Çünkü platformun omurgasını bu markalar oluşturuyor. Pazaryeri artık, sadece ürün çeşitliliğinde sonsuz bir genişleme peşinde koşmuyor, kaliteli ürünleri olan güvenilir satıcılar için de bağlantılar kurmaya odaklanıyor. Kobilerin Joom'la mükemmel bir uyumları olduğunu belirten Joom Türkiye İş Geliştirme Müdürü, Aleksandr Zaytsev, “Bu işletmeler genellikle hayli geniş bir ürün çeşitliliğine ve makul fiyatlara sahipler, iş kararlarını hızlı alıyorlar ve, en önemlisi ürünlerini nasıl satacaklarını biliyorlar. Dolayısıyla işleri sadece katalogları yüklemekle bitmiyor, satışlara gerçekten müdahil oluyorlar” dedi.