Dolar $
32.27
%-0.02 -0
Euro €
35.05
%-0.32 -0.11
Sterlin £
40.86
%-0.34 -0.14
Çeyrek Altın
4027
%0.07 2.94
SON DAKİKA
Otomotiv Cumartesi 28 Ekim 2023 10:00

RENAULT SEKİZ YENİ MODELİNİ DUYURDU

Renault Markası, Renaulution planı kapsamında "Uluslararası 2027 Stratejisini" tanıttı.

Renault sekiz yeni modelini duyurdu

Renault, 2027 yılına kadar markayı en fazla değer yaratan segmentlerde konumlandırmak için C ve D segmentlerinden beş araçla birlikte, uluslararası pazarda sekiz yeni modeli piyasaya sürmek için 3 milyar Euro yatırım yapacak. 

Renault, uluslararası pazarlarda da 2027 yılına kadar elektrikli veya hibrit versiyondaki her üç araçtan birini satmayı hedefliyor.

Bu ürün atağı, müşteriler için değer yaratan ve markanın daha rekabetçi olmasını sağlayacak iki platformla gerçekleştirilecek:

Latin Amerika, Kuzey Afrika, Türkiye ve Hindistan olmak üzere dört farklı konumda, ultra esnek ve çoklu enerjiye sahip yeni bir Renault Group modüler platformu. 

Geely ortaklığında ise Güney Kore merkezli, D ve E segmentlerine özel bir Kompakt Modüler Mimari (CMA) platformu.

Renault, 2027 yılına kadar uluslararası pazarda satılan birim başına net geliri 2019'a kıyasla iki katına çıkarmayı hedefliyor.

Niagara Konsept, uluslararası pazarda markanın modern ruhunu temsil ediyor. Marka, şu andan itibaren 2027'ye kadar uluslararası pazarda piyasaya sürülecek yeni nesil Renault modellerini duyurdu. Bu modellerin tümü, yerel müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun olurken Renault DNA’sını da içerecek.

Kardian ise piyasaya çıkacak sekiz üretim modelinin ilki oldu.

Renault Group uluslararası tarihinde, 2027 yılına kadar piyasalara süreceği 8 yeni modelle yeni bir sayfadan fazlasını açıyor. 3 milyar Euro'luk bir yatırımla desteklenen bu atak, markanın kilit bölgelerdeki performansını artıracak. Bu bağlamda Renault, 2027'de, 2019'a kıyasla Avrupa pazarı dışında uluslararası pazarlarda yapacağı satışlarda, araç başına iki kat net gelir hedefliyor. Marka, Avrupa pazarında yaptığı gibi beş yeni C ve D segmenti ürün atağı sayesinde uluslararası segment karmasını da dengeleyecek. Aynı zamanda gelecek yıl Latin Amerika ve Fas pazarına girecek olan Kardian ile B segmentindeki konumunu da güçlendirecek. 


ABONE OL

EN ÇOK OKUNANLAR