SON DAKİKA
Sigorta Cuma 11 Nisan 2025 09:25

RAY SİGORTA MÜŞTERİ BAĞLILIĞINI ARTIRIYOR

Ray Sigorta, dijital dönüşümle müşteri deneyimini sorunsuz ve akıcı hale getiriyor. CEO Koray Erdoğan, dijitalleşmenin hız, güven ve veri analitiği imkanlarıyla müşteri memnuniyetini artırdıklarını söyledi.

Ray Sigorta müşteri bağlılığını artırıyor

Ray Sigorta, 'Şikayetvar' platformunun düzenlediği Achievement in Customer Excellence (A.C.E) Awards'ta müşteri memnuniyeti ödülünü kazandı. Erdoğan, müşteri odaklı bakış açısının her seviyede öncelik olduğuna vurgu yaparak, sigortalılarının mağduriyetlerini en hızlı şekilde çözme taahhüdünde olduklarını belirtti. Ayrıca, şirketin büyüyen portföyüne rağmen A.C.E Awards'ta üst üste altıncı kez ödüllendirilmelerinin, sektördeki farklarını ve kaliteli hizmet anlayışlarını pekiştirdiğini ifade etti.

Kişiye özel çözümlerle dijital dönüşüm

Sektörün dijital dönüşümünde müşteri ihtiyaçlarına odaklanarak hızlı ve güvenli çözümler geliştirdiklerini aktaran Erdoğan, ihtiyaçlar doğrultusunda kişiye özel çözümler sunma vizyonuyla kişiselleştirilebilen ürün tasarımına ağırlık verdiklerini kaydetti.

Erdoğan, “Dijitalleşmenin sağladığı hız, güven ve veri analitiği imkanları sayesinde müşteri deneyimini sorunsuz ve akıcı bir hale getiriyoruz. Çok yakın bir dönemde, sektördeki örneklerinden ayrışan, müşterilerin ürün ve hizmetlerimize çok hızlıca ulaşabileceği mobil uygulamamızın da lansmanını yapacağız. Ray Sigorta olarak sektöre öncülük eden uygulamalara hız kesmeden devam edeceğiz” açıklamasını yaptı.

ABONE OL

EN ÇOK OKUNANLAR

ajet 160x600
Hepsi burada 160x600