POP UP KONSEPTLİ PAŞABAHÇE MAĞAZASI HALİÇ'TE AÇILDI
Paşabahçe Mağazaları, İstanbul'un tarihi Haliç kıyılarında, Tersane İstanbul'da yeni pop-up mağazasını açtı. Mağaza, 'İstanbul'dan' serisi ile butik tasarımları yerli ve yabancı ziyaretçilerle buluşturuyor. Tersane İstanbul'un tarihi atmosferi, ziyaretçilere hem alışveriş hem de şehrin ruhunu deneyimleme fırsatı sunuyor

Paşabahçe Mağazaları, İstanbul’un kalbi Haliç Kıyıları’nda, Tersane İstanbul’da yeni pop-up mağazasını açtı. Şehrin tarihi dokusundan ve kültürel mirasından ilham alan butik tasarımlar, ziyaretçilerine benzersiz bir alışveriş deneyimi sunuyor. Mağaza, Paşabahçe’nin özel ‘İstanbul’dan’ serisindeki öne çıkan parçaları, hem yerli hem de yabancı ziyaretçilerle buluşturuyor.
Pop-up mağaza konsepti, Paşabahçe’nin estetik ve işlevselliği bir araya getiren tasarım felsefesini ön plana çıkarıyor. Ziyaretçiler, hediyelik ve dekoratif ürünler arasından seçtikleri parçalarla hem evlerine hem de özel anlarına değer katabiliyor. Tersane İstanbul’un tarihi atmosferi, mağazanın sunduğu butik deneyimi tamamlayarak ziyaretçilere şehrin ruhunu hissettiren bir ortam sağlıyor.
Paşabahçe Mağazaları, 1935 yılında Türkiye İş Bankası tarafından kurulan Şişecam çatısı altında, yıllar içinde cam ve kimyasallar sektörlerinde global bir oyuncu haline geldi. “Hayatı güzel yaşamak” felsefesi ile tasarlanan ürünler, 5 kıtada 150’den fazla ülkede evlere ve sofralara değer katıyor. Ürün gamı; ev, ikram ve endüstriyel kullanım alanlarını kapsayan 10.000’i aşkın ürün çeşidi ile geniş bir yelpazeye yayılıyor.
Şişecam’ın perakende alanındaki öncü markası Paşabahçe, “Yaşam” ve “Butik” konseptleriyle yaşam alanlarını güzelleştirirken, sınırlı sayıda üretilen özel tasarımları ve ‘Hayat En Güzel Hediye’ mottosunu yansıtan koleksiyonlarıyla ziyaretçilere ilham veriyor. Mağazanın pop-up formatı, hem yerli hem de uluslararası ziyaretçilere özgün ve butik bir deneyim sunuyor.
Paşabahçe Mağazaları’nın pop-up mağazası, haftanın her günü Tersane İstanbul’da ziyaret edilebiliyor. Ziyaretçiler, özel tasarımları deneyimleyip, İstanbul’un tarihi atmosferinde alışveriş keyfini yaşayabiliyor. Marka, 49 fiziksel mağazası ve online platformu pasabahcemagazalari.com üzerinden de müşterilerine ulaşarak hem geleneksel hem dijital alışveriş deneyimini bir araya getiriyor.