SON DAKİKA
Otomotiv Pazartesi 25 Kasım 2024 02:59

PEUGEOT TÜRKİYE 2024'TE 70 BİN SATIŞ HEDEFLİYOR

Peugeot Türkiye, 2024 yılı için 70 bin adet satış hedefi koyarak, elektrikli araç dönüşümüne hız kesmeden devam ediyor. Markanın 2024 yılı itibarıyla Türkiye'deki satışlarının yüzde 8'inin elektrikli araçlardan gelmesi bekleniyor.

Peugeot Türkiye 2024'te  70 bin satış hedefliyor

Peugeot Türkiye, 2024 yılı için satış hedeflerini belirledi ve yıl sonunda yaklaşık 70 bin adet araç satışı gerçekleştirmeyi planlıyor. 2024 yılı, Peugeot için büyük bir dönüşüm yılı olacak. Markanın Türkiye’deki hedefleri arasında, yeni model lansmanlarıyla pazara yenilik katmak ve elektrikli araç dönüşümünü hızlandırmak yer alıyor. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Gupse Kaplan, markanın 2024 yılında her segmentte güçlü bir performans sergileyeceğini vurguladı. Ayrıca, Türkiye’deki satışlarının yüzde 8’inin elektrikli araçlardan gelmesi bekleniyor.

2024 yılı itibarıyla, Peugeot Türkiye, ülkemizde en geniş elektrikli araç ürün gamına sahip markalardan biri olmayı hedefliyor. Bu kapsamda, markanın B-SUV segmentinde lider konumda olan 2008 modelinin elektrikli versiyonları, büyük bir ilgiyle karşılanırken, aynı zamanda 3008 ve 5008 modellerinin elektrikli versiyonları da satışa sunulacak. Kaplan, Peugeot’un elektrikli araçlar konusunda büyük bir ivme kazandığını belirterek, bu yıl elektrikli araç satışlarının geçen yıla kıyasla önemli bir artış göstereceğini söyledi.

Peugeot Türkiye’nin globaldeki başarısı da dikkat çekiyor. Şu an Ortadoğu ve Afrika bölgesinde en çok araç satan ülke olan Türkiye, Peugeot’un global satışlarının yüzde 6’sını gerçekleştiriyor ve bölgenin toplam satışlarının yüzde 60’ını Peugeot Türkiye yapıyor. Kaplan, Türkiye’nin bu başarısının, markanın küresel stratejisiyle paralel olduğunu ifade etti.

2024 yılı, Peugeot için yalnızca satışlar açısından değil, aynı zamanda model çeşitliliği açısından da önemli bir yıl olacak. Peugeot Türkiye, yıl boyunca 11 yeni model lansmanı gerçekleştirdi ve bu lansmanlarla pazara yenilik katmayı amaçlıyor. 2008, 3008 ve 5008 gibi modellerin elektrikli versiyonları ile Peugeot, Türkiye’deki SUV pazarında güçlü bir yer edinmeyi sürdürecek.

Son olarak, Peugeot Türkiye, 2024 yılı hedeflerini gerçekleştirebilmek için hem perakende hem de filo satış dengesini başarılı bir şekilde sağladığını belirtiyor. Özellikle yıl sonu itibarıyla pazarda güçlü bir satış performansı bekleniyor. Peugeot Türkiye, 2024 yılı sonunda toplamda 70 bin satışa ulaşmayı ve elektrikli araç dönüşümüne hız kesmeden devam etmeyi hedefliyor.