Dolar $
34.08
%0.02 0
Euro €
37.74
%-0.25 -0.09
Sterlin £
44.8
%-0.27 -0.12
Çeyrek Altın
4481.27
%-0.71 -31.78
SON DAKİKA
Ayşe Kırca | GÜNCEL Cuma 02 Şubat 2024 18:26

PEPSİCO KAZANDIRİO PUANLARI PLUXEE BAKİYESİNE DÖNÜŞÜYOR

Çalışan bağlılığı ve yan haklar alanındaki çözümleriyle; şirketlerin hayatını kolaylaştırırken, sunduğu zengin ve kişiselleştirilmiş deneyimlerle; çalışanların hayatlarını dolu dolu yaşamalarına olanak sağlayan Pluxee, yeni vizyonu doğrultusunda kullanıcıların hayatlarına fayda sağlayan iş birliklerine hız kesmeden devam ediyor. Pluxee ve KazandıRio arasında gerçekleştirilen yeni iş birliğiyle; Pepsi, Lay's, Doritos, Lipton Ice Tea, Ruffles, Cheetos, Çerezza, Fruko ve Yedigünlerden çıkan şifreler KazandıRio üzerinden Pluxee bakiyesine dönüştürülerek anında Pluxee'nin üye iş yerleri ağında kullanılabilecek.

PepsiCo KazandıRio Puanları Pluxee Bakiyesine Dönüşüyor

Çalışanı mutlu etmek için çalışan Pluxee, çalışanların esenliğine yönelik trendleri takip ederek benzersiz kullanıcı deneyimi sunmayı hedefliyor. Bu hedef doğrultusunda Pluxee’nin tüm çalışmaları ve iş birlikleri; çalışanların, müşterilerin, tüketicilerin ve üye iş yerlerinin daha başarılı olmasını destekleyen paydaş memnuniyeti temeli üzerine kuruluyor. 

 

Gerçekleştirdiği her iş birliğinde kullanıcılarını mutlu etmeyi ve fayda sağlamayı hedefleyen Pluxee, bu doğrultuda KazandıRio ile yeni bir iş birliğine imza attı. İş birliği kapsamında tüketiciler, KazandıRio uygulaması üzerinden içeceklerdeki ve cipslerdeki şifreleri okutarak anında Pluxee bakiyesi kazanabiliyorlar. Promosyonlu Pepsi, Doritos, Lipton Ice Tea, Ruffles, Fruko, Lay’s, Yedigün, Cheetos ve Çerezza ürünlerinde geçerli olan kampanya kapsamında kazanılan Pluxee bakiyeleri tüketici adına tanımlanan mobil karta yükleniyor.

 

Pluxee İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Berna Şamiloğlu, “Pluxee olarak şirketlere çalışan yan hak ve bağlılık çözümleri sağlamanın da ötesinde, hayatı kolaylaştıran çözümler geliştiren bir iş ortağı olarak müşterilerimizi daha fazla destekleyeceğiz. Firmaların müşteri sadakat programları, kampanya yönetimi, bayi ödüllendirme sistemleri gibi ihtiyaçlarına yönelik hayata geçirdiğimiz iş birlikleriyle hem tüketicilere hem de firmalara daha fazla kazandırmayı hedefliyoruz. PepsiCo ile yaptığımız iş birliği de bu amaçla gerçekleştirdiğimiz çalışmalardan biri. KazandıRio kampanyası ile Pluxee kullanıcısı olmayanlar da mevcut Pluxee kullanıcıları gibi bakiyelerini 100 binden fazla üye iş yerinde kullanabilecek” dedi.

 

İş birliği hakkında konuşan PepsiCo Türkiye Yiyecek Kategorisi Pazarlama Kıdemli Direktörü Seren Çankırı ise şunları söyledi:

“Tüketici odaklı olma vizyonuna sahip olan PepsiCo, insanların ihtiyaçlarını, beklentilerini ve öngörülerini anlayarak tüketim anında yaşanan deneyimi zenginleştirmeye ve böylece daha fazla değer yaratmaya, tüketicinin yüzündeki tebessümü artırmaya çalışıyor. KazandıRio bu yaklaşımın bir sonucudur. PepsiCo'nun promosyon süreçlerini dijitalleştirdiği, tüketiciler başta olmak üzere müşteri ve çalışanlarını kapak, kupon toplama zorluklarından kurtaran KazandıRio bugün 10 milyonu aşkın indirme sayısıyla son derece başarılı bir uygulamadır. Deneyimli Pluxee markasıyla yaptığımız bu iş birliği ile KazandıRio üzerinden tüketiciler, müşterilerimiz ve diğer paydaşlarımız için fayda ve değer yaratan yeni bir sayfa açmış oluyoruz. PepsiCo olarak yatırımlarımızı ve iş birliklerimizi sürdürerek dijital kanalları en etkin ve paydaşlarımız için en yüksek değer ve faydayı yaratacak şekilde kullanacağız.”