Opel’in geçtiğimiz yıl yenilenen ve elektrikli araçlar konusunda eşi
benzeri olmayan sembolü olarak nitelendirilen yeni “Şimşek Logosu”nu
şimdi ise bir sonraki adımı olan Alman markası algısını artırma yolundaki
adımları takip ediyor. Bu kapsamda Opel bayileri yakın zamanda yeni bir
ihtişamla parlayacak ve müşterileri tamamen farklı, heyecan verici bir
Opel dünyasında yolculuğa davet edecek. Opel’in yeni kurumsal kimliği,
tüm ziyaretçilerin, markanın geleceğini ve değerlerini açıkça yansıtan
modern, müşteri odaklı bir ortamda deneyimlemelerini sağlıyor.
Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Pazarlamadan Sorumlu Başkan
Yardımcısı Rebecca Reinermann, “Yeni showroomlar, Opel markası ve
bayilerimizin her biri için ileriye doğru atılmış büyük bir adımı temsil
ediyor. Çünkü Opel bayilerimiz, marka ile müşteriler arasındaki belirleyici
bir bağdır. Yenilikçi modellerimizi müşteri odaklı, modern ve temsili bir
showroom görünümü ile sunarak marka değerlerini hayata geçiriyorlar.
Bir bayiyi ziyaret etmek için doğru zamana bizzat müşterilerimiz karar
veriyor. Yerinde müşteri ziyaretlerinin sayısı azalıyor ve artık müşteriler
bayiyi ortalama bir kez ziyaret ediyorlar. Yeni kurumsal kimlik sayesinde
müşterilerimiz, bayilerimizde emin ellerde olduklarını anında
hissedecekler. Müşteri odaklı bayilerimiz, basit ve net bir değişimi
mümkün kılacak şekilde tasarlandı" şeklinde konuştu. Geleceği merkezine alan Opel bayileri, cesur görünümü, temel değerlere
odaklı net renkleri ve şekilleriyle, vazgeçilmez bölgesel marka deneyim
merkezleri olacak şekilde tasarlanıyor. Showroomların dış görünümünde
sarı ve koyu gri renkler hakim oluyor. Yeni Opel “Şimşek Logosu” ve Opel
yazısının yer aldığı net ve modern tasarımlı sarı pano, henüz showrooma
girmeden göz alıyor ve insanları otomobil bayisine girmeye davet ediyor.
Diğer taraftan cam pano ise geceleri parıltılı bir şekilde aydınlatılarak
tesisin uzaktan görülebilmesi sağlanıyor.
“Keşif Üssü” ile birlikte yeni bir deneyim sunuyor!
Bayi içindeki showroom, ziyaretçileri aynı derecede net ve odaklanmış bir
düzenle karşılıyor. Burada her özel alanın kendine özgü bir işlevi
bulunuyor. Showroomların merkezini odak noktası parlak Opel sarısı
rengindeki estetik ve yalın tasarımlı bir alan oluşturuyor. "Keşif Merkezi"
olarak adlandırılan bu alan, müşterilerin dinlenebileceği ve dijital
geleceğin yanı sıra markanın köklü mirası hakkında daha fazla bilgi
edinebileceği, benzersiz tasarımlı sandalyeler ile kanepelerden oluşan bir
dinlenme alanı olarak işlev görüyor.
Opel modelleri, beyaz ve gri yüzeylerin önünde sergilenerek cesur ve
yalın tasarımlarıyla öne çıkıyor. Araçların üzerlerindeki odaklı ışık
panelleri, Opel modellerini çarpıcı bir şekilde ön plana çıkartıyor ve
karakteristik Opel tasarımını vurguluyor. Müşteriler şarj seçenekleri ve
avantajları hakkında, yerinde ve doğrudan bilgi alabilirken çalışanlarla
konuşarak elektromobilite ile ilgili diğer sorularına yanıt alabiliyorlar.
Diğer taraftan kişisel danışmanlık ve satış görüşmelerinin yapılabileceği
özel olarak tasarlanmış alan, aynı zamanda modern ve iyi hissettiren bir
atmosfer yansıtıyor. Bu şekilde Opel bayileri, fiziksel deneyimi elektrikli
ve dijital dünyayla birleştiren mükemmel bir temas noktası haline
geliyor. Böylece Opel, geleceğe hazır olarak elektrikli ulaşım vadeden ve
karbon ayak izini azaltan modellerle herkes için açık ve davetkar bir
atmosfer sunuyor.
Opel, Türkiye'deki tüm satış noktalarında da bu yeni tasarım diline göre
dönüşümü büyük ölçüde gerçekleştirdi. 2024 yılı sonunda Türkiye'nin 7
bölgesinde bulunan 63 satış noktasında bu değişimi tamamlamayı
hedefleyen Opel Türkiye, modern ve tutarlı bir marka deneyimi sunmak
için çalışmalarına tüm hızıyla devam ediyor.