NAR PROJESİ KAPSAMI GENİŞLİYOR
Yemeksepeti, iş ortaklarına sağladığı avantajları artırmak ve restoranlarla mahalle esnafının işletme maliyetlerini düşürmek amacıyla Koç Topluluğu şirketlerinden KoçZer'le iş birliği gerçekleştirdi.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Yemeksepeti ve KoçZer iş birliğiyle hayata geçirilen NAR (Nefes Alan Restoranlar) projesi kapsamında, restoranlar ve mahalle esnafı, temizlik ve sarf malzemelerinden paketleme ürünlerine kadar birçok üründe indirim fırsatından yararlanabilecek.
KoçZer'in 2024 yılında devreye aldığı B2B pazaryeri ZerGO üzerinden sunulan kampanya, Yemeksepeti iş ortaklarına maliyet avantajı sağlamayı hedefliyor.
NAR projesi kapsamında Yemeksepeti iş ortakları, ZerGO platformunda KoçZer'in sunduğu kampanyadan faydalanabilecek.
Kampanya kapsamında, Selpak Professional ve Worldchem gibi markaların tuvalet kağıdı, bulaşık deterjanı, kolonya, peçete ve çatal-bıçak setleri gibi temel ihtiyaç ürünlerinde çeşitli oranlarda indirimler sunuluyor.
Bu iş birliğiyle Yemeksepeti, iş ortaklarının temizlik, hijyen ve sarf malzemesi ihtiyaçlarını daha uygun koşullarda karşılamalarına imkan tanırken, KoçZer de iş hacmini genişleterek yeni müşterilere ulaşmayı hedefliyor.