MÜŞTERİ DENEYİMİ EKOSİSTEMİ MASAYA YATIRILACAK
Müşteri deneyimi ekosistemi "CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi"nde "Deneyimin Felsefesi" temasıyla masaya yatırılacak
Türkiye’nin hizmet sektöründeki müşteri deneyimi tecrübesini dünya çapında daha güçlü bir marka değeri haline getirmek için faaliyetlerini sürdüren Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği (MDYD) tarafından düzenlenecek yılın en önemli etkinliğinde müşteri deneyimi yönetiminin Türkiye ekonomisine sağladığı katma değer vurgulanacak. Dünyanın dört bir yanından müşteri deneyimi yönetimi profesyonelleri, müşteri deneyimi ekosisteminde yeni nesil teknolojilerin tetikleyici gücüyle hız kazanan dönüşümü ve insan dokunuşunun önemi,ele almak için MDYD ev sahipliğinde, “Deneyimin Felsefesi” temasıyla 26 Kasım’da Wyndham Grand Levent Hotel’de düzenlenecek “CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi”nde bir araya gelecek. Zirvede ayrıca 2024 Yeni Nesil Müşteri Deneyimi Yönetimi Araştırması’nın sonuçlarının açıklanmasıyla müşteri deneyiminin yarattığı ticaret hacmi, istihdam ve teknolojik üstünlükleri gibi başlıklar üzerinden değerlendirilecek.
“Müşteri deneyimi yönetiminde yeni döneme öncülük ediyoruz”
Geçtiğimiz yıl kapsayıcılığını artıran MDYD’nin tüm paydaşlarıyla müşteri deneyiminin tüm bileşenlerini temsil ettiğini vurgulayan MDYD Başkanı Banu Hızlı, “İnsan odaklılık, şeffaflık, kapsayıcılık, paydaşlık ve liderlik değerlerini benimseyen bir dernek olarak, gelişmiş bir ekonominin sırrını mükemmel müşteri deneyimlerinin yarattığı verimlilikte ve katma değerde görüyoruz, bu gücün gelişimi için öncü adımlar atıyoruz. Bu kapsamda hazırlıklarında son aşamaya geldiğimiz zirvemiz aracılığıyla müşteri deneyimin tüm paydaşlarıyla fikir ve güç birliği oluşturarak müşteri deneyimindeki yeni dönemi başlatırken, iş alanımızın standartlarına da yeni bir boyut kazandıracağız.
Yapay zeka ve insan dokunuşu arasındaki denge
Zirvede, İnovasyon Filozofu ve Sokratik Tasarımın Kurucusu Humberto Schwab, “Humanising Human Experience For a Better World” başlıklı sunumunda, müşteri denetyiminin değerler, duygular, arzular, umut ve mutlulukla ilgili olduğunu, insanların gün geçtikçe daha fazla gerçek deneyim aradıklarını ve müşteri deneyimi için insan faktörünün önemini anlatacak. Davranış Bilimleri Fütüristi, Yazar, Next Big Thing Kurucusu Will Hıgham ise “Yarının Müşterisinin Beklentileri ve İhtiyaçları Neler, Yarının müşterilerini anlamak için bugünden neler yapılmalı?” gibi soruların yanıtlarını verecek. “AI Destekli Müşteri Deneyimi Yönetimi, inovasyon ve Uygulama” başlıklı panelde ise yapay zeka uygulamalarının kişiselleştirilmiş, veri odaklı, güvenli müşteri deneyimi yönetimindeki öncü rolü incelenecek. “Akıllı Deneyim Çağı, AI ile İnsan Dokunuşu Nerede Buluşuyor?” başlıklı panelde ise yapay zekayla etkileşiminde karşılaşılan zorluklar ve fırsatlar ile yapay zekanın kullanıcı dostu hale getirilmesine ve insan etkileşimiyle optimize edilmesine yönelik rehber niteliğinde bilgiler paylaşılacak.
Türkiye müşteri deneyimi yönetimi endüstrisinin dünya çapında markalaşması
Kusursuz bir müşteri deneyimini için insan dokunuşunun yeni nesil teknolojilerle doğru stratejilerle entegrasyonunun vurgulanacağı zirvede, yeni dünyada hızla değişen müşteri deneyimi tanımını, ideal bir müşteri deneyimi prensipleri, Türkiye müşteri deneyimi yönetimi endüstrisinin dünya çapında bir marka haline nasıl gelebileceği, MDYD Başkan Yardımcılarından Cemal Akar ve Primer Marka Danışmanlığı Kurucusu ve WWF Türkiye Genel Müdürü Ömür Kula tarafından masaya yatırılacak.