Dolar $
32.83
%0.07 0.02
Euro €
35.11
%-0.46 -0.16
Sterlin £
41.62
%-0.23 -0.09
Çeyrek Altın
4013.51
%-1.22 -49.07
SON DAKİKA
Cansu AKARCA | Bankacılık Perşembe 20 Haziran 2024 13:57

MULTİNET UP, MÜŞTERİ DENEYİMİNDE 3 ÖDÜL KAZANDI

Müşteri deneyimi alanında öne çıkan şirketlerin ödüllendirildiği Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri (TCXA) 2024'te sonuçlar açıklandı. Multinet Up "Best Customer Service" kategorisinde altın ödül ve "Best CSR Approach" kategorisinde gümüş ödül kazanmanın yanı sıra, müşteri deneyimi ve memnuniyeti alanında üstün başarı gösteren ve tüm kategorilerde en yüksek puanı alan şirketlere verilen "Overall Winner" ödülüne layık görüldü.

Multinet Up, Müşteri Deneyiminde 3 Ödül Kazandı

Yemek kartı, kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı, akaryakıt, konaklama, toplu satın alma ve filo çözümleriyle şirketlere tasarruflu gider yönetimi hizmeti veren Multinet Up, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri 2024’te (TCXA 2024 Türkiye Customer Experience Awards) 3 ödül birden kazandı. Toplamda 1,5 milyondan fazla kart kullanıcısına, 40 binden fazla kurumsal müşteriye ve üye iş yeri ağındaki 74 binden fazla işletmeye hizmet veren şirket, mükemmel müşteri memnuniyeti hedefiyle gerçekleştirdiği müşteri deneyimi çalışmalarıyla “Best Customer Service” kategorisinde en yüksek skoru elde ederek altın ödülün sahibi oldu. Multinet Up’ın deneyimde sürdürülebilirlik politikaları kapsamında yıllık karbon ayak izi azaltılmasını sağlayan #dünyayakazandır projesi ise “Best CSR Approach” kategorisinde gümüş ödüle layık görüldü.

 

Ayrıca, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri 2024’ün tüm kategorileri içinde en yüksek puanı alan Multinet Up, müşteri deneyimi ve memnuniyeti alanında üstün başarı gösteren ve en etkileyici performansı gösteren şirketlere verilen “Overall Winner” ödülünün kazananı oldu.  

Konuyla ilgili açıklamada bulunan Multinet Up Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Gül Bilgin Mokan, “Multinet Up olarak, müşterilerimize sunduğumuz her hizmetin kalitesini sürekli olarak artırmak ve sektör standartlarıyla yetinmeyerek mükemmel memnuniyet seviyesini aşmak için inovatif çözümler geliştiriyoruz. Müşteri deneyimi bizim için sonu olmayan, teknolojinin olanaklarıyla ve müşteri adına değer yaratma hedefiyle ilerlediğimiz bir yolculuk. Bu anlamlı yolculukta çalışmalarımızı özellikle son yıllarda, üretken yapay zekâ, müşteri deneyiminde sürdürülebilirlik ve çevik holakratik çalışma yapısı konuları ekseninde yoğunlaştırdık. Müşteri deneyimi stratejimizin merkezine aldığımız bu çalışmaların, uluslararası bir organizasyonun değerlendirme mekanizması içinde yüksek skorlar elde ederek ödüle layık görülmesi, çalışmalarımızın somut çıktılarını görebilmemiz açısından gurur verici. Toplamda en yüksek puanı elde eden kurumları onurlandıran ‘Overall Winner’ ödülünü kazanmamızı ise doğru yolda olduğumuzu gösteren harika bir motivasyon kaynağı olarak görüyoruz. Ödül alan projelerimizde emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma ve Multinet Up’ın hizmet kalitesine güvenen tüm paydaşlarımıza, Multinet Up adına teşekkürlerimizi sunarım” dedi.

ABONE OL