SON DAKİKA
Haber Merkezi | SEKTÖRLER Pazartesi 10 Haziran 2024 16:21

MODERN PAZARLAMA SEKTÖRÜ SMARTIES NEXT'DE

SMARTIES NEXT! Meet-Up etkinliği MMA Türkiye tarafından 7 Haziran'da Salt Galata'da düzenlendi. İçeriği, 16 Aralık'ta Swissotel'de gerçekleştirilecek SMARTIES NEXT! Conference'ın bir modellemesi olarak hazırlanan, modern pazarlama alanında çalışan 400'den fazla sektör uzmanının katıldığı etkinlik MMA Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Didem Namver'in açılış konuşması ile başladı.

Modern pazarlama sektörü SMARTIES NEXT'de

Didem Namver’in açılış konuşması ile başladı. Namver, “Bugün, hem yılın geride bıraktığımız kısmında pazarlama dünyasında neler yaşandığını hem de bu yazın yoğun gündemini konuşacağız. Pazarlama, teknoloji ve inovasyon alanında önemli konuları ele alacağız. Yapay zeka tabii ki yılın en çok konuşulan konu başlıklarından biri ve hayatımızın her alanında etkili. Bu nedenle birkaç dikeyde yapay zeka uygulamalarını ele almak istedik.” dedi. 

Etkinliğin ilk panelinde LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdür Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş ve Stay Influence Kurucusu ve CEO’su Orhan Beyazıt, yapay zekanın e-ticareti nasıl etkilediği; modaya ve tüketiciye nasıl yön verdiğini anlattılar. 

Beyazıt, “2021 yılında oturduk, 1 hafta çalıştık, kendi e-ticaret platformumuzu açtık. 1 sene bunu geliştirdik ve kendi pazaryerimizin lansmanını yaptık. Amacımız lcw.com’u global bir pazaryeri olarak konumlamak. Her şeyi kendi içimizde yapamayız, yapay zeka konusunda start-up’lar ile çalışıyoruz. Müşterinin hayatını kolaylaştıracak iyileştirmeleri yapay zeka ile yapacağız” dedi. 

Mastering the game of sports marketing panelinde, PepsiCo CSD Marka Yöneticisi Büşra Türkmen ve PepsiCo Türkiye TCP ve Basın Yöneticisi Canol Genel PepsiCo’nun UEFA Şampiyonlar Ligi sponsorluğu kampanyalarının detaylarını; Allianz Türkiye Pazarlama Direktörü Murat Toz umut duygusunu yaygınlaştırmak için markalara düşen görevi, “Başarmak için Başlamak Gerek” projesine altın madalyalı paralimpik yüzücü Sümeyye Boyacı ile başladıklarını, 2024 Paris Olimpiyat Oyunları’na hazırlanan milli sporcular, Olimpiyat ve Dünya Şampiyonu Milli Okçu Mete Gazoz ve Dünya Avrupa Şampiyonu Milli Tekvandocu Merve Dinçel sponsorluklarını anlattılar. SPORTSQR Kurucu ve Sports Yorumcu ve Sunucuları Gökhan Abdik ve Müjdat Muratoğlu ve Fropie e- ticerat ve Dijital Pazarlama Müdürü Merve Peker katıldıkları oturumda, Olimpiyat Oyunları ve Avrupa Futbol Şampiyonası sebebi ile spor dolu geçecek yaz sezonu için planlanan geleneksel ve dijital spor pazarlaması detayları; markaların başarısı için dijital spor kanallarından nasıl yararlanılabileceği anlatıldı.

Stradesco Ajans Başkanı, LinkedIn Influencer’ı ve çocuk kitapları yazarı Zeynep Kömürcü Bulut, Selin Madak Consultancy Kurumsal Eğitmen, Start-up Mentoru ve Influencer Selin Madak, LinkedIn Influencer - HR ve Kariyer Danışmanı ve Eğitmen Sinem Işık, Yönetim ve Teknoloji Danışmanı, CXO, Mentor, Yazar ve LinkedIn İçerik Üreticisi Cem Tokbay ve Eti’nin Medya Yöneticisi Ayça Güçlüoğlu’nun katıldığı oturumda yapay zekanın pazarlamayı nasıl değiştirdiği ve bu yeni teknolojiden bütün markaların nasıl yararlanabileceği, yapay zekanın pazarlamayı değiştirmesinin olumlu ve olumsuz yönleri ve buna uyum sağlamak için gerekli stratejiler konuşuldu.