SON DAKİKA
Perakende Pazar 05 Ekim 2025 12:54

MISIRLI 100 MAĞAZAYA ULAŞMAYI HEDEFLİYOR

Mısırlı Underwear and Socks, üretici kimliğini perakende gücüyle birleştirerek yeni bir döneme giriyor. Marka, Türkiye'de kısa sürede 100 mağazaya ulaşmayı ve küresel rekabeti güçlendirmek için Mısır'da 10 milyon dolarlık fabrika yatırımı yapmayı hedefliyor.

Mısırlı 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyor

1927 yılında Türkiye’yi merserize çorapla tanıştıran Mısırlı, üretimdeki köklü tecrübesini mağazalaşma adımlarıyla doğrudan tüketiciye taşımaya hazırlanıyor. İlk mağazasını yakında İstanbul Nişantaşı’nda açacak olan marka, “sessiz lüks” felsefesini mağazaları aracılığıyla müşterilerle buluşturmayı planlıyor.

Mısırlı, İstanbul İkitelli, Yozgat ve Kütahya’daki fabrikalarında yıllık 65 milyon çift çorap üretirken, üretiminin yüzde 80’ini dünya devlerine ihraç ediyor. Yeni dönemde, Mısır’da yapılacak 10 milyon dolarlık yatırım ile üretim kapasitesine yıllık 30 milyon çift daha eklenecek. İlk etapta 500–600 kişiye istihdam yaratacak olan fabrika, maliyet avantajı sayesinde Çin ile rekabette stratejik rol üstlenecek.

Şirket, yatırımlarını finansal hedeflerle destekliyor. 

Mısırlı Yönetim Kurulu Üyesi Murat Eren Taşçı, "100. yılımıza yaklaşırken Mısırlı için yepyeni bir sayfa açıyoruz. Yıllardır dünyanın önde gelen giyim markaları için üretim yapan gücümüzü, artık kendi adımızla ve kendi mağazalarımızla sokağa taşıyoruz. Perakende hamlemiz ve Mısır’daki yatırımımız, aynı büyük vizyonun iki ayrılmaz parçasını oluşturuyor. Köklerimizden aldığımız kalite mirasını ve inovasyon tutkumuzu, hem Türkiye'deki hem de dünyadaki müşterilerimizle doğrudan buluşturacağız. 100. yaşını kutlamaya hazırlanan bir marka olarak geleceğe yatırım yapmaya devam edeceğiz" dedi.

ABONE OL