MAYLO PUF'TAN YENİ REKLAM FİLMİ SERİSİ
Türkiye'de ilk kez "PUF" mendil ürünlerini tüketiciyle buluşturan Maylo, günlük hayatta karşılaşılan küçük sorunlara pozitif ve yapıcı bakış açısıyla pratik çözümler sunduğu "PUF Tepkiler" temalı yeni reklam filmi serisini başlattı. Serinin ilk filmi, izleyicilerle buluşurken, farklı kullanım alanlarını vurgulayan diğer filmler ise önümüzdeki aylarda yayına girecek. Maylo'nun marka kimliğinde yer alan mizah ve eğlenceyi renkli dünyasıyla yansıttığı "PUF Tepkiler" temalı reklam filmi, gün içindeki beklenmedik ufak dert anlarında puf mendilin çok amaçlı kullanımını gözler önüne sererek Maylo PUF'un yumuşacık, yenilikçi, pratik ve eğlenceli dünyasını yansıtıyor!

Türkiye’nin öncü kâğıt üreticilerinden Lila Kağıt’ın 2008 yılından beri inovatif, kaliteli, pratik ve kullanım kolaylığı sağlayan ürünlerini tüketiciyle buluşturan renkli markası Maylo, yumuşacık PUF mendil ürünlerini başrole taşıdığı “PUF Tepkiler” isimli reklam filmi serisini izleyicilerle buluşturdu. Marka reklam filmi serisinde, yumuşacık dokuya sahip yenilikçi ürünü Maylo PUF’un ev içi ve ev dışı ortamlarda tüketicilerin anlık gelişen ihtiyaç durumlarında her an elinin altında olduğunu gösteriyor. Markanın alerji ve hastalık dönemini sahiplendiği ilk reklam filmi, mart ayı boyunca yayınlanacak, Maylo PUF’un farklı kullanım alanlarını gösteren serinin diğer filmleri de önümüzdeki aylarda tüketici ile buluşacak.
Tepki videoları trendi ve dünyaca ünlü şarkıyla enerjik bir atmosfer!
Renkli ve eğlenceli kimliği ile uzun bir aradan sonra ekranlarda boy gösteren Maylo PUF, eğlenceli reklam filmi serisinde her yaştan kullanıcının günlük hayatında anlık gelişen ihtiyaçlardan doğan küçük dertlerini yumuşaklıkla hallediyor. Markanın yeni reklam filminde, sosyal medyada son dönemde izleyicinin jest ve mimiklerine şahit olduğumuz “tepki videoları” trendini yansıtan yaşlı teyze ikonları dikkat çekiyor. Maylo’nun PUF Tepkiler kampanya filmlerine, O-Zone'un dünyaca ünlü "Dragostea Din Tei" şarkısının markanın enerjisini yansıtan özel yorumu eşlik ediyor.
Yeni reklam serisi ile birlikte yeni ambalajlar da raflarda
Maylo PUF, 2024’te tasarım ekibiyle birlikte marka kimliğini daha enerjik ve modern bir görünüme kavuşturmak için ambalaj tasarımlarını yeniledi. Dinamik renkleri ve eğlenceli tasarımıyla raflarda dikkat çeken yeni ambalajlı Maylo PUF’lar, kullanıcı dostu paketleme modeli sayesinde mendilleri paketten çıkarmadan kullanım imkânı sunarak toz ve kirden koruyor, hijyenik ve pratik bir deneyim sağlıyor. 150 yapraklı Orijinal Maylo PUF; 80 yapraklı yeni Mini Maylo PUF, 150 yapraklı mandalina kokulu Maylo PUF ve çoklu paket alternatiflerinin bulunduğu 3 katlı ürün ailesiyle tüketicilerin beğenisini topluyor. Maylo PUF, geniş ürün ailesinde üstün kalite, yumuşaklık ve kullanım kolaylığını ön planda tutarak mendil deneyimini bir üst seviyeye taşıyor. Marka, yeni reklam filmi serisi ile kategorisini daha da büyütürken tüketicinin anlık mendil ihtiyacını Maylo PUF ile özdeşleştirmeyi hedefliyor.