LC WAİKİKİ GLOBAL ARENADAKİ 15. YILINI KUTLUYOR
LC Waikiki, global yolculuğunun 15. yılını kutluyor. 5 kıtada 61 ülkede 1300 mağazasıyla faaliyet gösteren LC Waikiki, 2024 yılını başarılı finansallarla kapatırken gelecek dönem vizyonunu da belirledi.
2009 yılında Romanya’da ilk yurt dışı mağazasını açarak globalleşme yolculuğuna başlayan LC Waikiki, bugün Latin Amerika’dan Afrika’ya, Asya’dan Avrupa’ya uzanan geniş bir coğrafyada milyonlarca müşteriye ulaşıyor. 2024’te Şili, Guatemala, Fildişi Sahili, Somali ve Moğolistan gibi yeni pazarlara giren marka, güçlü perakende ağıyla dünya çapındaki varlığını daha da pekiştirdi.
207 milyar TL ciro
Zorlu küresel koşullara rağmen büyümesini sürdüren LC Waikiki, 2024 yılında yüzde 55 büyüme kaydederek 207 milyar TL ciro elde etti. Markalı ihracat rakamını 1,2 milyar USD’ye yükselten şirket, 23 ülkede pazar lideri konumuna ulaştı. Ayrıca LC Waikiki, 2 milyon 105 bin metrekare mağaza alanıyla fiziksel yatırımlarını genişletirken, haftada 17 Milyon misafirini mağazalarında ağırlıyor ve yıl boyunca tüm dünyada 600 Milyon ürünü müşterileriyle buluşturuyor.
2025 yılında yüzde 40 büyüme hedefi
2025 yılında %40 büyüme hedefiyle cirosunu 290 milyar TL’ye çıkarmayı planlayan LC Waikiki, 1,4 milyar USD ihracat geliriyle Türkiye ekonomisine katkı sunmaya devam edecek. LC Waikiki, e-ticaret alanında %70 büyüme ile 15 milyar TL ciro hedeflerken, lojistik ve dijitalleşme alanında 5 milyar TL’lik yatırım yapmayı planlıyor.
Öğrencilere 93 milyon TL eğitim desteği
LC Waikiki, sadece finansal başarılarıyla değil, toplumsal katkılarıyla da dikkat çekiyor. “Kurumsal vatandaş” kimlikleriyle yaşadıkları dünyaya, çevreye ve topluma karşı önemli sorumluluklar taşıyan LC Waikiki, 2024 yılında net kârlarının %15’ini sosyal yardımlara ayırdı. 14.720 öğrenciye 93 milyon TL eğitim desteği sunan LC Waikiki, 21 milyon ürünü ihtiyaç sahiplerine ulaştırdı.
Hedef Avrupa’nın en başarılı üç moda perakendecisinden biri olmak
LC Waikiki Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük, konuyla ilgili şunları söyledi: “Biz, markamızla ilk yola çıktığımızda kendimize ‘İyi Giyinmek Herkesin Hakkı’ şeklinde bir misyon belirlemiştik. Ulaşılabilir modayı farklı pazarlarda, farklı kültürlerle buluşturarak ülke sınırlarımızın ötesine taşıma hedefi koymuştuk. En başından beri, global marka olmak için sadece Türkiye’de değil, yurt dışında da güçlü şekilde var olmamız gerektiğini biliyorduk. Bugün bu hedefe ulaşmamızın 15. yılını kutlamaktan büyük bir gurur ve mutluluk duruyoruz. LC Waikiki markasının gelecek dönem vizyonunu ise ‘Avrupa’nın en başarılı üç moda perakendecisinden biri olmak’ şeklinde belirledik. Bu vizyona giden yolda da temel değerlerimizi oluşturduk: Derinlemesine uzmanlaşacağız, müşteri odaklı çalışacağız ve tüm zorluklara meydan okuyarak birlikte başaracağız.”