SON DAKİKA
Perakende Pazar 22 Haziran 2025 09:39

KARACA EV YAŞAM ÜRÜNLERİNİ TEK ÇATI ALTINDA TOPLUYOR

Karaca mobil uygulaması, ev-yaşam pazar yeri platformuna dönüşerek sektörde yeni bir dijital vizyon ortaya koyuyor.

Karaca ev yaşam ürünlerini tek çatı altında topluyor

Karaca, yalnızca kendi ürünlerini sunan klasik perakende modelinden çıkıp, dünyaca ünlü ev ve yaşam markalarını bir araya getiren seçici ve küratörlü bir platform haline geliyor. Şirket, bu dönüşümle müşterilerine estetik, fonksiyonellik ve kaliteyi ön planda tutan yüzlerce marka ve ürün seçkisini sunmayı amaçlıyor.

Karaca Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Karaca, “50 yılı aşkın birikimimizle sadece her markayı değil, estetik ve kalite anlayışımıza uyan, müşterilerimize değer katacak markaları platformumuza dahil ediyoruz,” dedi. Karaca’nın yaklaşımı, açık pazar yeri modelinden farklı olarak, titiz bir kurasyon sürecine dayanıyor. Karaca, bu vizyonun önemli bir adımını Danimarka’nın ikonik markası Flying Tiger Copenhagen ile atarak, globalde ilk kez bir başka markanın platformunda satış yapılmasını sağladı.

Şirket, mobil uygulamasında mevcut 90 markayı 150’ye çıkarmayı hedefliyor. Böylece kullanıcılar, Shark Ninja ve Flying Tiger Copenhagen gibi uluslararası güçlü markalara kolay erişim imkanına kavuşacak. Karaca’nın dijital dönüşüm adımı, aynı zamanda şirketin 2030 vizyonunu destekliyor: Dünya çapında ev yaşam kategorisinde ilk akla gelen üç marka arasında yer almak.

Düzenlenen basın toplantısında konuşan Flying Tiger Copenhagen Genel Müdürü Sami Hotak, Türkiye’de hızlı mağazalaşma süreçlerinin devam ettiğini ve Karaca iş birliğiyle büyüme planlarını güçlendirdiklerini ifade etti. Mudo CEO’su Ömer Taviloğlu ise platformun çok markalı yapısının, hem müşteri deneyimini hem de satış hizmetlerini yeni bir seviyeye taşıdığını belirtti.

Karaca Kurumsal İletişim Direktörü Seray Anıl, “Yıllardır yaşam tarzı sunan bir marka olarak, şimdi kullanıcılarımızın evlerine değer katan markalara erişimini kolaylaştırmak için önemli bir adım attık,” diyerek dönüşümün müşteriye sunduğu yenilikçi deneyimi özetledi.

Bu adımla Karaca, yalnızca Türkiye’de değil, global pazarda da ev ve yaşam ürünlerinde önde gelen oyunculardan biri olma hedefini güçlendiriyor. Mobil uygulama ve online platformdaki geniş marka çeşitliliği, ev yaşamını daha fonksiyonel, estetik ve erişilebilir kılmayı amaçlayan kullanıcılar için kapsamlı bir alışveriş deneyimi vaat ediyor.

ABONE OL

EN ÇOK OKUNANLAR

garanti sol
garanti sağ