JYSK TÜRKİYE'DE YATIRIMLARINI ARTIRIYOR
Danimarkalı perakende devi JYSK, Türkiye'de yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. 6 yeni mağaza açmayı planlayan marka, 100 gece deneme süresiyle yatak teknolojilerinde iddiasını ortaya koyuyor

Danimarka merkezli ev ve yaşam ürünleri perakendecisi JYSK, Türkiye’de yatırımlarını artırarak büyümesini sürdürüyor. İskandinav tasarımını ve konforunu Türkiye’deki müşterilerle buluşturan marka, 2025 yılı içinde 6 yeni mağaza açmayı planlıyor.
48 ülkede 3.200’den fazla mağazası bulunan JYSK, Türkiye pazarına giriş yaptığı günden bu yana özellikle yatak ve uyku ürünleri konusundaki iddiasını sürdürüyor. Marka, İstanbul Kadıköy'de düzenlediği JYSKlaUyuyanGüzel etkinliğiyle yatak teknolojilerine yaptığı yatırımları tanıttı.
Kadıköy’deki etkinlikte fiziksel tıp ve rehabilitasyon uzmanı, uyku eksperleri ve bilinçaltı uzmanları, sağlıklı bir uyku için dikkat edilmesi gereken noktaları anlattı. Katılımcılar, JYSK yataklarını deneyimleme fırsatı bulurken, konforlu uyku için bilinçli seçim yapmanın önemi vurgulandı.
JYSK Türkiye Satış ve Pazarlama Ülke Müdürü Elif Tonyalı“Müşterilerimize doğru yatak ve yastık seçimi konusunda kapsamlı bilgiler sunarak, daha iyi bir uyku deneyimi yaşamalarını hedefliyoruz. Gold kategorili yataklarımızda 100 gece deneme süresi sunarken, 25 yıl garanti veriyoruz. Diğer yatak kategorilerimizde de 15 yıla varan garanti süreleriyle müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz.” dedi. JYSK, Türkiye'deki mağazalarında yalnızca yatak bölümü için özel eğitim almış ve sertifikalandırılmış uyku uzmanları ile hizmet veriyor. Müşteriler, mağazalarda veya web sitesi üzerinden uyku pozisyonlarına, sağlıklı yorgan seçimine ve yastık tercihlerine yönelik detaylı bilgi alabiliyor.
“Herkesin ihtiyacına uygun yatak seçebilmesi için danışmanlık hizmeti sunuyoruz. Müşterilerimiz, uzmanlarımızın yönlendirmeleriyle en doğru ürünü seçme imkanına sahip oluyor.” dedi.
JYSK, Türkiye’deki büyümesine hız kesmeden devam ederken, bu yıl 6 yeni mağaza açacağını duyurdu. Hâlihazırda Tepe Nautilus, Torium AVM, Güneşli Oasis Cadde ve First Avenue alışveriş merkezlerinde bulunan mağazalarına yenilerini ekleyecek olan JYSK, uygun fiyatlarla kaliteli İskandinav tasarımlarını tüketicilere sunmayı hedefliyor.
Türkiye pazarındaki yatırımlarını artıran marka, mobilya, dekorasyon ve ev tekstili ürünlerinde sunduğu geniş ürün yelpazesi ile hem şehir içindeki hem de tatil bölgelerindeki tüketicilere hitap etmeyi planlıyor.
1979 yılında Danimarka’da Lars Larsen tarafından kurulan JYSK, dünya genelinde yatak, yastık, mobilya ve ev dekorasyonu alanlarında faaliyet gösteriyor. 48 ülkede 3.200’den fazla mağazaya sahip olan marka, uygun fiyatlı, dayanıklı ve fonksiyonel ürünleriyle biliniyor.
İskandinav ‘hygge’ yaşam tarzını benimseyen JYSK, kaliteli uyku ve konforlu yaşam alanları sunma misyonuyla, Türkiye’deki yatırımlarına hız kesmeden devam edeceğini açıkladı.