SON DAKİKA
EKONOMİ Cuma 19 Eylül 2025 02:21

INFLUENCER HİKâYELERİ ARTIK KAYBOLMUYOR

Markaların ve ajansların influencer iş birliklerini daha şeffaf ve veri odaklı yönetebileceği kampanya takip ve raporlama platformu DeepDeets kullanıma sunuldu. 24 saatte kaybolan influencer hikâye paylaşımlarını yakalamak için saatler süren iş akışını dakikalara indiren DeepDeets, manuel takip ve ekran görüntüsü alma gibi süreçleri ortadan kaldırarak, ajans ve marka ekiplerinin yaşadığı zaman kaybı ve veri eksikliği sorununa çözüm getiriyor.

Influencer hikâyeleri artık kaybolmuyor

Ülkemizde Influencer pazarlaması hacmi 2025 yılı itibarıyla 7 milyar TL’yi aşarken, markaların veriye dayalı, şeffaf ve hızlı raporlama araçlarına duyduğu ihtiyaç da her geçen gün artıyor. Bu ihtiyaca yanıt olarak geliştirilen DeepDeets, influencer pazarlamasında içerik takibi, etkileşim ölçümü ve kampanya raporlamasını tamamen otomatikleştirerek markalara ve ajanslara yeni bir çözüm sunuyor. PR ve medya teknolojileri alanında 17 yıllık deneyime sahip Faselis ekibi tarafından hayata geçirilen DeepDeets, her ölçekteki influencer kampanyasında yaşanan zaman kaybı ve veri eksikliği sorununu ortadan kaldırıyor.

Geleneksel yöntemlerde saatler süren manuel takip süreçlerini dakikalara indiren DeepDeets, kampanyaların etkisini ölçmek isteyen profesyonellere gerçek zamanlı, erişilebilir ve güvenilir veriler sunuyor. Sisteme tanımlanan kampanya etiketleri ve influencer hesapları sayesinde platform, tüm gönderi, hikâye ve Reels içeriklerini gün içinde otomatik olarak topluyor ve analiz ediyor. 

Platformun sunduğu şeffaf ve tarafsız analizler sayesinde ister ücretli bir iş birliği ister ürün gönderimi, tüm süreçler ölçülebilir hâle geliyor. Böylece pazarlama ekipleri yatırım geri dönüşünü net bir şekilde görebiliyor, stratejik kararlarını veriye dayalı olarak alabiliyor.

Instagram Hikaye Takibinde 24 Saat Sınırı Kalkıyor

DeepDeets, yalnızca paylaşımları otomatik izlemekle kalmıyor; 24 saatlik görünürlük süresiyle sınırlı olan Instagram hikâyelerini de kalıcı olarak arşivleyebiliyor. Böylece influencer içeriklerinin performansına dair hiçbir detay kaçırılmadan raporlanabiliyor. Kullanıcılar, seçtikleri içeriklerden diledikleri zaman paylaşılabilir kampanya raporları oluşturabiliyor.

Platform, sadece influencer hesaplarını değil, aynı zamanda medya mensupları ve kurumsal yayınlara ait herkese açık Instagram profillerini de takip edebiliyor. Böylece markalar, sadece bireysel içerik üreticilerinin değil, aynı zamanda basın organlarının sosyal medya performanslarını da değerlendirme imkânı buluyor. 

DeepDeets’i beta döneminden beri kullanan Golin İstanbul’dan Ata Yağız Turanel, DeepDeets’in hayatlarını nasıl kolaylaştırdığını “600-700 kişilik bir gifting kampanyasını yönetmek haftada 40 saatten fazla zaman alıyordu. DeepDeets ile bu süre günde sadece 15-20 dakikaya indi” sözleriyle açıklıyor.  

Global Ölçekli, Türkiye Çıkışlı

DeepDeets CEO’su Aydın Sün, “Önümüzdeki dönemde TikTok, YouTube Shorts gibi kısa video formatlarının takibini de sisteme entegre ederek, markalara çok kanallı raporlama imkânı sunmayı hedefliyoruz. Amacımız, globalde influencer pazarlamasını ölçümlemede en güvenilir referans noktası haline gelmek” diye konuştu. 

DeepDeets, Los Angeles merkezli global bir startup olarak kuruldu. Türkiye'nin influencer pazarının çok dinamik olması nedeniyle ürünü ilk Türkiye pazarında kullanıma aldıklarını belirten Sün, DeepDeets’in İngilizce ve Türkçe dahil olmak üzere 9 farklı dilde kullanılabildiğini ve dünya genelinde çok sayıda marka ve ajansla test süreçlerine devam ettiklerini belirtti. DeepDeets’i deneyimlemek isteyen marka ve ajanslar profesyonel paketleri 30 gün boyunca ücretsiz kullanabildikleri gibi küçük çaplı işletmeler için de sınırlı kullanım özellikleri içeren ücretsiz paket mevcut. 

ABONE OL