Dolar $
32.27
%-0.01 -0
Euro €
35.05
%-0.33 -0.11
Sterlin £
40.85
%-0.35 -0.14
Çeyrek Altın
4028.25
%0.11 4.18
SON DAKİKA
Serpil PORTAKAL | Otomotiv Pazar 18 Şubat 2024 08:47

HYUNDAİ'NİN MARKA DEĞERİ ELEKTRİFİKASYONLA BİRLİKTE YÜZDE 18 ARTTI

Hyundai Motor Company, dünyanın en saygın marka araştırma kuruluşu Interbrand'e değerini yüzde 18 artırarak tüm dikkatleri üzerine çekti. Interbrand'ın 'En İyi Global Markalar 2023' sıralamasında marka değerini 13 yıldır art arda yükselterek 20,4 milyar dolara çıkaran Hyundai, en iyi 100 marka arasında da 32'inci sıraya yerleşti. Hyundai'nin yoğun elektrifikasyon atakları ve gelecekteki mobilite vizyonu da marka değerinin artmasında önemli bir ölçüt oldu.

Hyundai'nin Marka Değeri Elektrifikasyonla Birlikte Yüzde 18 Arttı

Hyundai, otomotiv endüstrisinin elektrifikasyon devrimini çeviklikle yönlendirirken özellikle iki retro-fütüristik EV'si IONIQ 5 ve IONIQ 6 modelleriyle hem Amerika hem de Avrupa pazarında önemli bir alternatif olarak öne çıkıyor. 

Hyundai, 2024 yılında da daha büyük bir amiral gemisi elektrikli SUV modeliyle de pazar beklentilerini karşılayarak bu ivmeyi sürdürmeyi hedefliyor. Hyundai ayrıca, Pony Coupe'nin tasarımını ve ruhunu miras alan N Vision 74 konseptiyle de hidrojenli yüksek performanslı araçlar üzerinde çalışmaya devam ediyor. 


ABONE OL

EN ÇOK OKUNANLAR