Dolar $
34.08
%-0.01 -0
Euro €
37.71
%0.1 0.03
Sterlin £
44.76
%-0.05 -0.02
Çeyrek Altın
4482.14
%0.02 0.86
SON DAKİKA
Perakende Çarşamba 07 Aralık 2022 04:04

HER GÜN HER ÜRÜNDE İNDİRİM AVANTAJI

İsteGelsin, uygulama ve web sitesi üzerinde her üründe turuncu ve yeşil olmak üzere iki farklı sepet indirimi gösteriliyor. Bu yeni modelle müşteriler, almak istedikleri bir ürünün normal fiyatı ile sepet indirim tutarını, ürünü daha sepete eklemeden görebiliyor

Her gün her üründe indirim avantajı

Mustafa DENİZ

Türkiye’nin tamamen online ilk süpermarketi İsteGelsin, geliştirilen uygulaması ile birlikte yeni indirim modelini, yeni logosunu ve yeni çıkan reklam filmlerini tanıttı.

Dünyada ilk kez İsteGelsin’in hayata geçirdiği yeni indirim modelinde satışa sunulan her üründe o ürüne özel turuncu ve yeşil olmak üzere iki farklı sepet indirimi görüntüleniyor. Turuncu renk kodu 250 TL ve üzeri, yeşil renk kodu ise 500 TL ve üzeri alışverişleri temsil ediyor. Böylelikle müşteriler, sepetlerine eklemek istedikleri ürünleri ne kadar indirimle alabildiklerini görebiliyorlar. Seçtikleri ürünlerin turuncu ve yeşil sepet alt limitiyle ulaştığı tutarlar, ürünleri sepete eklemelerine gerek kalmadan ürünün altında görünüyor ve müşteriler daha iyi bir kıyaslama yaparak daha fazla tasarruf sağlıyor.

Eksiksiz teslimat 

Üçüncü yıllarını geride bıraktıklarını belirten İsteGelsin CEO’su Dehşan Ertürk, “Bu üç yılda üç şeyi yapmayı çok iyi öğrendik. Birincisi; müşterilerimize her gün her üründe indirim sunmak. İkincisi; siparişi tam zamanında ve eksiksiz teslim etmek. Üçüncüsü ise ürünlerin sağlıklı bir şekilde teslim edilmesi için soğutuculu arabalarımızla soğuk zinciri kırmadan, taptaze bir şekilde teslim etmek” dedi.

İsteGelsin’deki yenilikler hakkında da konuşan Ertürk şunları söyledi: “Müşterilerin çoğu sepet indiriminin ürün fiyatına olan indirim yansımasını tek tek hesaplamadığından sepet indirimlerinin aslında daha avantajlı olduğunu genellikle gözden kaçırıyorlar. Biz burada bir farkındalık geliştirmelerini istedik ve sepet indirimi ile bir üründe ne kadar büyük bir tasarruf edebileceklerini görmelerini sağlayan bir yapı geliştirdik. İlk kez bizim uygulamaya aldığımız bu yeni model ile müşterilerimiz almak istedikleri bir ürününün normal fiyatı ile sepet indirim tutarını aynı anda görebiliyor ve yapacağı alışveriş tutarına göre sağlayacağı tasarrufu anında karşılaştırıp bu tasarrufu alışverişlerine yansıtabiliyor. Sepetlerdeki alışveriş limitleri arttıkça uygulanacak indirim oranı da artıyor ve ürün başına daha fazla bir tasarruf elde ediyorlar. Diğer bir ifadeyle sepetler büyüdükçe fiyatlar küçülüyor.”

Yeni indirim modeli nasıl çalışıyor?

İsteGelsin uygulamasında ve web’deki her ürünün altına o ürüne özel turuncu ve yeşil olmak üzere iki farklı sepet indirimi bulunuyor. Turuncu renk kodu 250 TL ve üzeri, yeşil renk kodu ise 500 TL ve üzeri alışverişlerde geçerli olmak üzere uygulamadaki her bir ürün için cazip fiyatlar sunuluyor.

Örneğin; bir toz deterjanın normal fiyatı 80 TL; ancak turuncu sepette 250 TL ve üzeri bir alışveriş yapması durumunda fiyatı 66 TL’ye düşüyor. Eğer yeşil sepette 500 TL ve üzeri bir alışveriş yapar ise bu rakam 60 TL’ye kadar gerileyebiliyor. Sepetteki her ürün için o sepet rengine göre mutlaka bir indirim var.

Dolayısıyla İsteGelsin, tüketiciler ürünün kendi fiyatını ve ne kadarlık sepet tutarında o ürünün ne kadara düştüğünü görerek daha fazla indirim aldığı farklı bir alışveriş deneyimi yaşıyor.

Ertürk’ün verdiği bilgilere göre İsteGelsin müşterilerinin yaklaşık yüzde 53’ü kadın, yüzde 47'sini ise erkekler oluşturuyor. Bugüne kadarki en yüksek fiyatlı sipariş sepet tutarı 22 bin TL olarak gerçekleşirken en yüksek ürün adedi bulunan sepette ise 661 ürün yer aldı.